سقف قرارداد پرسپولیس مشخص است



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس<div style=

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سقف قرارداد این باشگاه مشخص است، گفت: به دنبال تنظیم یک جدول تشویق و تنبیه هستیم تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود...

حمیدرضا گرشاسبی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس و تامین منابع مالی برای بستن یک تیم قدرتمند اظهار کرد: مسئولان باشگاه در حال کار برای نقل و انتقالات هستند. بازیکنان به باشگاه می آیند و می روند و با برانکو صحبت می کنند ولی امیدواریم تمام مسائل حل شود.

وی درباره اینکه کریم باقری یکی از شروط همکاری اش با پرسپولیس را بسته شدن تیم قوی عنوان کرده است، گفت: کریم باقری و آقای برانکو بازیکنانی را مد نظر دارند و برای اینکه تیم خوب بسته شود باید آنها را معرفی کنند. تعدادی از بازیکنان معرفی شده اند و در حال مذاکره هستند. خودتان بهتر می دانید بعضی از بازیکنان با رقم های بالا شروع می کنند ولی بدون شک حضورشان در پرسپولیس امتیازاتی دارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا برای جذب بازیکنان جدید، سقف قرارداد و مبلغ خاصی مدنظر باشگاه است؟ تصریح کرد: سقف که مشخص است. با این حال ما به دنبال تنظیم یک جدول تشویق و تنبیه هستیم که به عنوان مثال اگر تیم در یک بازی خارج از خانه پیروز شود، بازیکنان فلان مقدار پاداش بگیرند و اگر ببازند و یا مساوی شوند، چه شرایطی دارند. این باعث بیشتر شدن انگیزه ها می شود.

گرشاسبی درباره پیشنهاد میلیاردی بعضی از بازیکنان از جمله رامین رضائیان تاکید کرد: بعید می دانم باشگاه چنین پول هایی بدهد. همان طور که گفتم بازیکنان با ارقام بالا شروع می کنند ولی وقتی کنار می آیند، سقف رعایت می شود.

وی در خصوص جذب اسپانسر برای باشگاه، اظهار کرد: چند اسپانسر پیشنهاد داده اند که باید آنها را در جلسه هیات مدیره بررسی کرد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه بدون اسپانسر، پول باشگاه از کجا به بازیکنان تزریق می شود، گفت: کسانی که عضو هیات مدیره یا مدیرعامل هستند باید رایزنی کنند و پول بیاورند تا بعد از آن اسپانسر پیدا شود و در نهایت قرض ها را پرداخت کنند. نگران نباشید امسال تیم قدرتمندی می بندیم که برای بالای جدول بجنگد.

گرشاسبی درباره نامشخص بودن وضعیت تیم های پایه و کم بودن زمان برای این تیم ها هم گفت: برای این تیم ها مربیانی مشخص شده است. دیروز هم محمد پنجعلی (مدیر آکادمی باشگاه) قراردادی با یکی از زمین های تختی بسته است ولی اولویت اصلی تیم بزرگسالان است.

 

ما تمام دغدغه و انرژی‌مان صرف بزرگسالان شده چون زمان کمی داریم و اگر با بازیکنان مورد نظر رایزنی نکنیم، به تیم های دیگر می روند.

وی در پایان درباره احتمال واگذاری باشگاه راه آهن به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همانند طرحی که برای استقلال و پرسپولیس در نظر داشته است، گفت: مالک استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش است ولی راه آهن خودش مالک خصوصی داشته که این باشگاه در نهایت به خاطر مشکلاتی که بود مصادره شد و باعث شد در اختیار گروه دیگری قرار بگیرد. آقای گودرزی هم به دنبال بود که سریعتر مشکلات باشگاه حل شود.

اخبار ورزشی-تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------