حضور چکی چند تیم در لیگ نقدی والیبال



اخبار,اخبار ورزشی,والیبال

قرعه کشی بیست و نهمین دوره لیگ والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران با حضور نمایندگان 12 تیم شرکت کننده با نام یادواره 200 شهید والیبال در یک گروه مقدماتی و با حضور 12 تیم برگزار شد. در این قرعه کشی نمایندگان 12 تیم سایپا، بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، کاله مازندران، پارس مهر فارس، نماینده زاهدان و آرمان اردکان در آن حضور داشتند.

اتفاقات حاشیه ای این مراسم اما در نوع خود جالب بود. در ابتدای این جلسه رییس سازمان لیگ به نماینده کاله گفت چون باشگاه شما مبلغ ورودی را پرداخت نکرده ، کاله در قرعه کشی شرکت نمی کند. نماینده کاله هم برای هماهنگی به بیرون سالن جلسه رفت اما دیگر برنگشت.

 

اما در ادامه و به طرز عجیبی مجوز حضور کاله نیز در رقابت ها صادر شد و قرار شد کاله نیز همانند برخی تیم ها، یک برگه چک برای ورودیه لیگ برتر به سازمان لیگ بدهد.

تیم هایی که چک برای تسویه حساب با سازمان لیگ و فدراسیون داده اند، در صورت وصول نشدن چک، از رقابت ها حذف می شوند(!) چک ها باید تا 29 مهرماه آغاز لیگ وصول شود.

شکل عجیب برگزاری این دوره از لیگ هم خودش سوژه ای است. مرحله اول پلی آف با حضور هشت تیم برتر به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود اما در بازی نخست تیمی که برد و امتیاز کمتری دارد، میزبان است.

 

هفته بعد تیمی که برد و امتیاز بیشتری دارد میزبان می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم ، 24 ساعت بعد در همان شهر برگزار خواهد شد.

مرحله دوم پلی آف نیز با حضور چهار تیم برتر به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود که در دو دیدار نخست (سه شنبه و چهار شنبه) تیمی که برد و امتیاز کمتری دارد، میزبان است.

 

هفته بعد تیمی که برد و امتیاز بیشتری دارد میزبان دو مسابقه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه می شود و در صورت نیاز به مسابقه پنجم حداکثر 48 ساعت بعد در همان شهر برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------