روشن: کی روش اسفند ماه امسال قطعا ازتیم ملی می رود!



اخبار,اخبار ورزشیز,کیروش

من خبر موثق شنیده ام که کارلوس کی روش اسفند ماه امسال قطعا از تیم ملی فوتبال ایران جدا خواهد شد. این تازه ترین مصاحبه جنجالی اسطوره زنده آبی هاست که درباره سرمربی خارجی تیم ملی منتشر می شود.

حسن روشن در رابطه با حضورش به عنوان سرپرست تیم ستارگان مقابل ستارگان جهان گفت: دو روز قبل قرار بود جلسه ای دراین باره با حضور من وعلی پروین تشکیل شود که وقتی پروین نیامد من هم به مسئولان این تیم اعلام کردم که نیستم. از آن به بعد هم دیگر نه مسئولان تیم ستارگان را دیدم و نه صحبتی با کسی داشتم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال کاپ که مگر پروین دوباره قبول نکرده هدایت این تیم را برعهده بگیرد، عنوان کرد:من از این موضوع خبر ندارم و باز هم می گویم که شرطم برای حضور روی نیمکت تیم ستارگان حضور علی پروین است.

 

من اصلا نه از بازیکنان این تیم خبر دارم و نه می دانم کجا تمرین می کنند. چند روز هم بیشتر تا برگزاری این دیدار باقی نمانده و فکر نمی کنم شرایط همکاری برای ما فراهم باشد.

سرپرست تیم ستارگان ایران در واکنش به انتقادات پاشازاده مبنی بر اینکه این تیم ستارگان پرسپولیس است نه ستارگان ایران تصریح کرد: همانطور که گفتم نه من و نه پروین، هیچ نقشی در انتخاب بازیکنان این تیم نداشتیم و فکر می کنم مسئولان باشگاه هنرمندان بازیکنان را انتخاب کردند. اگر قرار باشد واقعا ستارگان دعوت شوند که باید یک نگاه عادلانه و آگاه باشد نه اینکه مسئولان تیم بروند برادر یا شوهر خواهر خود را بیاورند.

وی درباره اینکه ممکن است کی روش هم روی نیمکت تیم ستارگان جهان بنشیند و رویارویی این مربی با خودش و پروین چطور خواهد بود، خاطرنشان کرد: اگر این امکان فراهم شود که ما روی نیمکت باشیم قطعا این تقابل خیلی قشنگ خواهد شد.

 

الان که کی روش بعد از دو ماه مرخصی به ایران آمده و خستگی اش کاملا در رفته است. فکر می کنم آماده این بازی باشد.

روشن در پایان گفت: جالب است هر زمان با تیم هایی مثل گوام و هند بازی داریم آقای کی روش دو ماه به مرخصی می رود و در نهایت وقتی در مقابل این تیم های درجه چندم آسیا متوقف می شویم بهانه های مختلف می آورند.

 

من خبر موثق شنیده ام که کارلوس کی روش اسفند ماه امسال قطعا از تیم ملی فوتبال ایران جدا خواهد شد. این خبر را یکی از مسئولان فدراسیون به من داده و به نظر می رسد در زمانی که بازی ها سخت می شود کی روش فرار خواهد کرد.

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------