دخالت عجیب گل محمدی درامور پرسپولیس و برانکو



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل محمدی

هیچ کجای دنیا و در هیچ لیگی شاهد چنین موضوعی نیستیم که سرمربی یک باشگاه در مورد امور داخلی باشگاهی دیگر اظهارنظر کند اما اینجا ایران است و به نظر می رسد برخی مربیان با این استدلال که سالها قبل، چندفصل (وفقط چندفصل) در یک تیم توپ زده اند، همچنان به خود اجازه می دهند در موردش حرف بزنند.

یحیی گل محمدی بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی چندفصا قبل این تیم که انصافا در ذوب آهن خوب نتیجه گرفته، در تازه ترین مصاحبه اش به خود اجازه داده درباره تصمیم برانکو و شاگردانش برای اجرای اعتصاب  در اعتراض به مشکلات مالی واکنش نشان دهد و کمی مربی خارجی کارکشته پرسپولیس را نصیحت کند(!)

گل محمدی می گوید: پرسپولیس پتانسیل هایی دارد که می توان از آن استفاده کرد.برای مثال می توان برای باشگاه اسپانسر گرفت.امیدوار بودم پرسپولیس امسال مشکل مالی نداشته باشد و باشگاه بتواند اسپانسر خوبی جذب کند اما این اتفاق رخ نداده و بهتر است در این باره مسولان باشگاه صحبت کنند.

 

هر چه هست امیدوارم پرسپولیس دوران آماده سازی را بهتر طی کند و برانکو هم با دغدغه کمتر به کارش ادامه بدهد.بهتر این بود مسائل مهم قبل از شروع فصل حل شود. امیدوارم تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال که هواداران میلیونی دارند چنین مشکلاتی نداشته باشند و ساختار مناسبی برای آنها فراهم شود.

سرمربی ذوب آهن که سرخابی ها را در تهران مغلوب کرده است، درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس هم اظهارمی کند:چندان در جریان این موضوع نیستم اما به طور کلی با چنین کاری موافق نیستم(!) و آن را دوای درد نمی دانم.

 

هر چند باید به بازیکنان حق داد چون آنها روی قراردادی که بسته اند حساب کرده اند و حالا مشکلاتی دارند.در مجموع امیدوارم بازیکنان پرسپولیس که تا اینجا صبوری کردند به خاطر هواداران باز هم شرایط دشوار را تحمل کنند.

 

پرسپولیس هواداران زیادی دارد و آنها به خاطر نتایج تیم در 5 هفته ابتدایی روزهای سخت زیادی را تحمل کردند.به همین دلایل است که هیچ گاه و در هیچ دوره ای موافق تحریم تمرینات نیستم. اما باید دید مشکل چه بوده که بازیکنان را به این تصمیم رسانده است.

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------