کدام فوتبالیست‌ها می‌توانند بازیگر شوند؟



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیست‌ها

اخبار ورزشی - کدام فوتبالیست‌ها می‌توانند بازیگر شوند؟

فرهاد مجیدی، علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری، حنیف عمران‌زاده و احمدرضا عابدزاده فوتبالیست‌هایی هستند که از نظر مردم می‌توانند بازیگران خوبی هم مقابل دوربین باشند.

برنامه سینمایی شنبه شب‌های رادیو تهران، در آستانه داربی پایتخت، موضوع روزش را به فوتبال و سینما اختصاص داد و به فوتبالیست‌هایی پرداخت که دنیای بازیگری را نیز تجربه کرده‌اند.

این برنامه سوالش را نیز به این موضوع اختصاص داد و از شنوندگان پرسید چه فوتبالیست‌هایی می‌توانند در بازیگری نیز موفق باشند؟

از میان فوتبالیست‌ها، فرهاد مجیدی بیشترین آراء را به دست آورد و علی دایی نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

خداداد عزیزی، احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و پژمان جمشیدی دیگر فوتبالیست‌هایی بودند که نامشان از سوی شنوندگان مطرح شد و این درحالی است که احمدرضا عابدزاده یک بار تجربه حضور مقابل دوربین را در فیلم «ازدواج غیابی» داشته است و پژمان جمشیدی هم این روزها حضور پررنگی در عرصه بازیگری دارد.

رضا شاهرودی هم انتخاب مجری این برنامه بود، منتقد برنامه هم حنیف عمران‌زاده را گزینه مناسبی برای فیلم‌های اکشن دانست و کارشناس‌ حاضر در استودیو نیز از زنده یاد ناصر حجازی نام برد و به گفت‌وگوی دروازه‌بان بزرگ کشورمان در خصوص پیشنهاد بازیگری از سوی ایرج قادری و رد آن از سوی حجازی اشاره کرد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------