ادامه دعوا سر اولادی / پیغام شیث برای یک پرسپولیسی؛ آبرویت را می برم!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیث

یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس به تازگی و بدون آنکه اسمی بیاورد عنوان کرده: «برخی دوستان نزدیک اولادی در زندگی اش نقش منفی داشتند.» و همین موضوع عصبانیت همبازی اش را به دنبال داشت.

به گزارش جام نیـوز، چند روز پیش خبر درگیری شیث رضایی با محسن بنگر بر سر مزار مهرداد اولادی بازتاب گسترده ای پیدا کرد اما هر دو این افراد در صفحه اجتماعی خود آن را قویا تکذیب و از دوستی 10 ساله خود دم زدند.

یکی از کسانی که همان ساعت بر سر مزار اولادی حاضر بود، در این خصوص گفت: «بنگر با شیث درگیر نشد. بنگر فقط با دیدن شیث، زیر لب گفت هر چی بلا سر مهرداد آمد، مقصرش یک نفر بود که حالا عزادار است. این حرف محسن به گوش یکی از حاضرین رسید و این شخص که از دوستان مهرداد بود، به سمت مزار رفت و با پا ضربه ای به شیث زد و گفت: "پاشو بابا، گریه نکن، همین شماها مهرداد رو از فوتبال انداختین و نذاشتین به حقش برسه. حالا گریه می کنی؟ اون موقع نباید می بردینش توی حاشیه. تو یکی نمی خواد اشک بریزی... بلند شو برو اون طرف!"»

بر اساس اخبار موثق فردی که آن لگد را زده و درگیری لفظی با شیث پیدا کرده یکی از بازیکنان ملوان بوده که همراه همبازیانش به مراسم ترحیم اولادی رفته بود و رفاقت صمیمانه ای هم با این بازیکن داشت.

 

البته اطرافیان و کسانی که آنجا حضور داشتند بلافاصله شیث را از محل دور کردند.

اما حالا بشنوید از درگیری جدید شیث با یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس. مهرزاد معدنچی اولین کسی بود که نسبت به حضور دائمی یک بازیکن پرسپولیس بر سر مزار اولادی واکنش نشان داد و گفت: «کسی که حالا برای مهرداد گریه می کند، او را به این روز انداخت که در فوتبال به حقش نرسد.»

هر چند مهرزاد نامی از کسی نیاورد اما پس این حرف های او همه نگاه ها به سمت شیث برگشته و این جمله معدنچی را خیلی ها در موردش تکرار می کنند.

روز گذشته شیث به حرف های معدنچی واکنش نشان داد و گفت: «مهرزاد اگر جرات دارد اسم آن فرد را بیاورد تا حرف هایی بزنم که نتواند از اتاق خودش بیرون بیاید!»

در واقع شیث پس از بازتاب های حرف های مهرزاد آن را به خودش گرفته. آیا آن بازیکنی که همبازیان سابق مهرداد می گویند باعث شد اولادی در فوتبال به حق خود نرسد، شیث است؟

شنیدیم رضایی نه تنها در رسانه ها جواب معدنچی را داد بلکه از طریق یک دوست مشترک پیغام داد در صورت ادامه ماجرا آبروی معدنچی را برده و حرف هایی می زند که نتواند از خجالت از خانه خارج شود!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------