گودرزی: خیالم از پارالمپیکی‌ها راحت است / به موفقیت بانوان خوشبینم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گودرزی

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از اردوی تیم های پارالمپیکی گفت: خیال‌مان از عملکرد ورزشکاران معلول در بازیهای پارالمپیک 2016 ریو راحت است.

به گزارش مهر، وزیر ورزش و جوانان عصر روز سه شنبه از اردوی تیم های ملی تیراندازی و والیبال نشسته در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بازدید کرد.

محمود گودرزی در این نشست پای درد دل ورزشکاران از جمله مسائل مربوط به فشنگ برای تیراندازان نشست و همچنین در خصوص مشکل شغلی ورزشکاران شهرستانی به آنها قول مساعدت داد.

گودرزی در ارتباط با بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: تعدادی از ورزشکاران در خصوص کیفیت فشنگ صحبت کردند که اگر ما ببینیم این فشنگ ها بر روی رکوردهای‌شان تاثیرگذار است به این فکر می‌افتیم که از کشورهای دیگر فشنگ وارد کنیم.

وی در ارتباط با تیم والیبال نشسته افزود: شرایط تیم والیبال نشسته خوب است و امیدواریم که این تیم و دیگر رشته ای ورزشی معلولان نسبت به دوره گذشته موفقیت بیشتری کسب کنند.

وزیر ورزش در پاسخ به اینکه وضعیت بانوان را در پارالمپیک چطور می بیند، گفت: بانوان شرایط خوبی دارند و به نظر می رسد ظرفیت آنها در این دوره بهتر از قبل شده و سهمیه ها افزایش یافته است هر چقدر تعداد سهمیه ها افزایش پیدا کند مدال ها نیز بیشتر می شود.

محمود گودرزی در پایان در ارتباط با اینکه وضعیت کاروان پارالمپیک ایران را چطور ارزیابی می کند، گفت: خیال ما از بابت پارالمپیکی ها راحت است البته چون در این بخش مدیریت درستی نیز وجود داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------