پرده‌برداری از چهره واقعی محرم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,محرم

محرم نویدکیا دیشب با مطرح کردن شاهکارهای خود در باشگاه سپاهان همه را شوکه کرد.

به گزارش ایلنا، هنوز می‌توانیم کمتر از دست فوتبال حرص بخوریم چون عادل فردوسی‌پور گاهی از زبان مخاطبش سخن می‌گوید. دیشب اگر عادل فردوسی پور روبروی نویدکیا نمی‌ایستاد قطعا غصه‌های مان دو چندان می‌شد. بازیکن محبوب سپاهانی‌ها دیشب همه حرف‌ها را زد. خودش را بهتر و بیشتر به جامعه فوتبال شناساند و بازیکن‌سالاری را تمام قد معنا کرد.

نویدکیا با افتخار سرش را بلند کرده بود و از تحت فشار قرار دادن حسین فرکی و استیماچ سخن می‌گفت. همچنین با افتخار سرش را بلند کرده بود و مواضع زشتی در قبال مربی با اخلاق فوتبال کشورمان، رسول کربکندی اتخاذ کرد. همین طور درباره باقریان، چرخابی، کفعمی، حتی سبحانی و خیلی‌های دیگر.

اما مقابل این بازیکن عجیب یک مجری مجیزگوی قرار نگرفته بود. عادل فردوسی پور یکی از بهترین گفت‌وگوهای برنامه‌اش را ترتیب داد و محرم نویدکیا را سخت به چالش کشید. عادل در واقع حیرت‌زده بود. حتی زبانش نمی‌چرخید که بگوید اجازه دارم سرم را به میز بکوبم! اما با همه اینها آن قدر حیرت زده نبود که محرم را با توتی مقایسه نکند. بنابراین توی چشم محرم زل زد و به زبان خودش حرف دل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی را زد. آنجا که محرم در مواردی دخالت کرده که اصلا به او ارتباطی نداشته است. بازیکن عجیب فوتبال ایران که به طور مرتب سعی داشت دوگانه تهران-اصفهان را پررنگ کند با تذکر به موقع فردوسی پور مواجه شد که قرار نیست در برنامه نود به مسایل فوتبالی نگاهی قومیتی داشته باشیم. اما این گفت و گو که به قول عادل می‌تواند به عنوان درس بازیکن سالاری در فوتبال تدریس شود آنجایی آزاردهنده‌تر شد که نویدکیا اصلا با این بخش از ماجرا که او جریان بازیکن سالاری را در سپاهان ایجاد کرده است هیچ گونه مشکلی نداشت. حتی این جریان را تقبیح هم نمی‌کرد و این رفتاری زشت‌تر به نظر می‌رسید. از شرط و شروط گذاشتن و کنایه زدن به حسین فرکی گرفته تا تحقیر استیماچ. از فاش گویی درباره برخی حرف‌های خصوصی مدیران باشگاه گرفته تا ضیافت شام استیماچ با پژمان راهبر و یکی دو نفر دیگر همه و همه موضوعات بی دلیل و غیر موجهی بود که نویدکیا به زبان می‌آورد تا بگوید حق داشته برای سپاهان تصمیم بگیرد اما واقعیت چیز دیگری است. او فقط یک بازیکن بود و باید در حیطه اختیارات یک بازیکن رفتار می‌کرد؛ نه کمتر و نه بیشتر.

او با ابراهیم صادقی مقایسه شد. بازیکن با اخلاق تیم سایپا که بیش از 14 سال است به تیم خودش وفادار است. همچنین او با توتی و بقیه بازیکنان مطرح دنیا هم مقایسه شد. مقایسه‌های درستی که عادل مطرح می‌کرد تا بیش از پیش واقعیت تمامیت‌خواه محرم نویدکیا عیان شود. بازیکن با سابقه سپاهان دیشب حتی به پیشکسوتان باشگاه استقلال و پرسپولیس هم توهین کرد و کربکندی را مربی خواند که مثل این پیشکسوتان به دنبال صندلی خالی می‌گردند. توهینی که احتمالا بدون جواب باقی نخواهد ماند.

محرم نویدکیا در سالی که می‌توانست بسیار حرفه‌ای و با اخلاق با دنیای بازیگری خداحافظی کند بسیار غیرحرفه‌ای برخورد کرد و خودش را از چشم‌ها انداخت. واقعیت همان جمله‌ای بود که عادل به زبان آورد؛ محرم! تو به سپاهان فکر نکردی. اصلا به سپاهان فکر نکردی. چون این تیم در حال سقوط بود!
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------