فسخ یک‌طرفه قرارداد بازیکنان در لیگ برتر ایران ممنوع شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تاج

بازیکنان لیگ برتری تا اطلاع ثانوی حق فسخ قرارداد یک‌طرفه خود را ندارند.

به گزارش تسنیم، برخی از بازیکنان استقلال اهواز به‌خاطر عدم دریافت حق‌و‌حقوق خود از این باشگاه و دریافت کمتر از 50 درصد قراردادشان به صورت یک‌طرفه قراردادشان را با باشگاه اهوازی فسخ کردند، اما نامه فسخ قرارداد آنها مورد تأیید سازمان لیگ قرار نگرفته است. این در حالی بود که نامه فسخ قرارداد این بازیکنان از سوی هیئت فوتبال استان خوزستان تأیید شده و طبق آیین‌نامه سازمان لیگ نیز باید این نامه‌های فسخ را امضا می‌کرد.
 
علیرضا بیرانوند و علیرضا منصوریان بلافاصله بعد از پایان لیگ به خاطر دریافت کمتر از 50 درصد قراردادشان از باشگاه نفت اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود در هیئت فوتبال استان تهران کردند و سازمان لیگ نیز نامه‌ آنها را امضا کرد، اتفاقی که در مورد بازیکنان استقلال اهواز رخ نداد.

مصطفی شهبازی در مورد اینکه چرا نامه‌های فسخ قرارداد بازیکنان استقلال اهواز مورد تایید سازمان لیگ نیست، گفت: دستور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این بوده که تا زمانی که رئیس سازمان لیگ مشخص نشده نامه‌های فسخ قرارداد‌های یکطرفه بازیکنان و مربیان امضا نشود.
 
وی در واکنش به این سوال که آیا رئیس فدراسیون می‌تواند برخلاف اساسنامه عمل کند، عنوان کرد: به هر حال تاج رئیس فدراسیون است و او می‌تواند تصمیمی را وتو کند.

شهبازی درباره اینکه چرا نامه فسخ یکطرفه بیرانوند و منصوریان از سوی مسئولان سازمان لیگ امضا شد، اظهار داشت: بعد از اینکه نامه‌های بیرانوند و منصوریان امضا شد تاج این دستور را صادر کرد. در حال حاضر هم تا زمانی که رئیس سازمان لیگ مشخص نشود نامه‌‌های فسخ قراردادها را امضا نخواهیم کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------