پرسپولیس تذکر وزیر ورزش در نقل و انتقالات را رعایت می‌کند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,وزیر ورزش

این‌روزها سرخابی‌های پایتخت دست به خریدهای گسترده‌ای می‌زنند اما واکنش‌ها در مقابل این خرید‌ها متفاوت دیده شده است. آیا پرسپولیس دغدغه‌های وزیر ورزش در خرید‌های فصل آینده را رعایت می‌کند یا اینکه فقط استقلالی‌ها بازیکن به قیمت گزاف خریده‌اند؟

به گزارش ایسنا، فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای حساسی رسیده و همه تیم‌ها در تلاش هستند تا بر اساس نگاه سرمربی خود، بازیکنانی را جذب کنند. در هفته گذشته استقلالی‌ها شروع طوفانی‌ای در نقل و انتقالات داشتند و با جذب بختیار رحمانی، فرشید باقری و در نهایت وریا غفوری کار خود را آغاز کردند. در همین زمان تیم فوتبال پرسپولیس رقیب دیرینه آبی‌های پایتخت تنها علیرضا بیرانوند را جذب کرده بود که وزیر ورزش و جوانان در برخوردی منطقی و درست خواهان جلوگیری از خرج پول‌های به اصطلاح بی حساب و کتاب در فوتبال و خواهان ایجاد سقف پرداخت جهت جذب بازیکنان شد.

این اظهارات وزیر ورزش در آن مقطع مورد استقبال همه باشگاه‌ها و دلسوزان فوتبال قرار گرفت، سوال این است که آیا این اظهارات فقط برای باشگاه آبی پایتخت بوده است. آیا باشگاه پرسپولیس در جذب ستاره هایی مثل سید جلال حسینی، وحید امیری و ساسان انصاری این دغدغه‌ی وزیر را رعایت کرده است؟ برخی‌ها معتقدند که با توبیخ آبی‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان ترمز حرکت رو به جلو استقلالی‌ها در فصل نقل وانتقالات کشیده شده است و در عوض باشگاه پرسپولیس خارج از این دغدغه به دنبال جذب بهترین‌های لیگ است.

پرسپولیسی‌ها امروز اقدام به جذب وحید امیری کردند که به گفته‌ی علیرضا منصوریان سرمربی جدید استقلال که مدتی درپی جذب امیری بود، قیمتش استاندارد لیگ ایران را شکسته است، اگر این گفته درست باشد باید از وزارت ورزش و جوانان پرسید که آیا بر هزینه‌ کرد‌های پرسپولیس نظارتی وجود دارد؟ و اساسا این باشگاه خود را ملزم به رعایت تذکر هفته گذشته وزیر می‌داند؟ 

مطمئنا بازی در استقلال و پرسپولیس یکی از بالاترین سطوحی است که یک فوتبالیست می‌تواند به آن دست یابد و پیراهن این دو تیم قیمت گذاری ندارد اما اینکه این موضوع و دغدغه‌ی ریخت و پاش‌های بی‌ حد و حساب درباره تمام تیم‌های لیگ برتری و خصوصا استقلال و پرسپولیس به طور یکسان جدی گرفته شود خواسته‌ای است که در نهایت با هر نتیجه‌ای همه هواداران و دلسوزان فوتبال را راضی و خوشحال خواهد کرد. امید است که وزارت ورزش با تسری دغدغه به حق خود درباره همه تیم‌های به صورت یکسان، شرایط برابر و مساوی برای تمام تیم‌ها در جذب بازیکنان فراهم کرده و از پرداخت‌های خارج از ضابطه در فوتبال جلوگیری کند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------