همیشه بازنده! / نه پرسپولیس، نه هیچ جای دیگر



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نفت

بعد از كلي جار و جنجال بالاخره نتيجه مزايده باشگاه نفت تهران اعلام و باشگاه ملوان بندر انزلي به عنوان برنده اين رقابت معرفي شد.

به گزارش بانک ورزش، بعد از كلي جار و جنجال بالاخره نتيجه مزايده باشگاه نفت تهران اعلام و باشگاه ملوان بندر انزلي به عنوان برنده اين رقابت معرفي شد. به اين ترتيب اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و مقاومت‌ها به جايي نرسد، فصل آينده ملوان به جاي نفت در ليگ برتر حاضر خواهد بود، هرچند گفته مي‌شود مسوولان اين باشگاه قصد دارند سهميه ليگ يكي‌شان را هم حفظ كنند و تيم دوم‌شان را در اين رده به ميدان بفرستند. حالا مشخص نيست باشگاهي كه تا قبل از اين براي چرخاندن تنها يك تيم با كلي مشكل اقتصادي ومديريتي مواجه بوده، چطور امكان اداره همزمان دو تيم را خواهد داشت؟! نكته جالب در مورد اين مزايده اما، شكست شركت بهنام پيشروي كيش بود.
 
خيلي‌ها اين شركت را برنده مزايده مي‌دانستند، اما در نهايت ملوان با ارايه پبشنهاد بالاتر رقابت را به سود خودش به پايان برد. اين دومين شكست بهنام پيشرو در مزايده باشگاه‌هاي ليگ برتري است. مسوولان اين مجموعه پيش‌تر هم در مزايده باشگاه پرسپوليس شركت كردند، اما در شرايطي كه به نظر مي‌رسيد بخت بسيار بالايي براي موفقيت دارند، از آن مزايده هم دست خالي بيرون آمدند. البته فرق مورد قبلي اين بود كه مزايده پرسپوليس كلا هيچ برنده‌اي نداشت، چون هيات دولت از واگذاري سرخابي‌ها منصرف شد. بهنام پيشرو در يك مقطع، حامي مالي پرسپوليس هم بود كه با وجود انجام هزينه‌هاي فراوان، در نهايت به خاطر اختلاف با سياسي، مديرعامل وقت سرخپوشان آن پروژه نيز ناتمام باقي ماند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------