آقا کریم پشت طارمی درآمد / او به من که گفته بود می رود!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,باقری

 کریم باقری می گوید:«مهدی به من گفته بود می رود.»

به گزارش خبرآنلاین؛کریم باقری که قرارداد خودش را برای دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد یک اعا کرده،اینکه مهدی طارمی به او گفته بوده که در پرسپولیس نمی ماند. کریم باقری که در هفته های گذشته دور از پرسپولیس بوده ، بعد از سفر قرمزها به اوکراینبا این تی به توافق رسید و قرار شده تا یکسال دیگر در کنار برانکو باشد. مهمترین دستیار ایرانی برانکو اما می گوید می دانسته مهدی طارمی در تیم قرمزها نمی ماند.

باقری که به همراه تیم به اردوی خارجی سرخپوشان نرفته است در گفت و گو با ایران ورزشی این ادعا را کرده است.

مهدی طارمی هفته قبل به تیم ترکیه ای ریزه اسپور پیوست و با انتقاد شدید هواداران قرمز قرار گرفته برای اینکه می گویند این مهاجم وقت تیم را گرفته و سبب شده است آنها در بازیکن گرفتن ناکام باشند. اینکه طارمی با گفتناینکه با پرسپولیس به توافق رسیده ، همه را سر کار گذاشته است. البته طارمی بعد از این اتفاقات ، خیلی  صریح توضیح داد که هیچ وقت قولی برای ماندن به قرمزها نداده ومدیریت باشگاه خبر تمدید قراردادش را رسانه ای کرده است. او البته همچنین از این گفت که وعده های داده شده اطرافیانی چون هدایتی که در نهایت هم خلف وعده کردند در تصمیمش برای جدایی نقش داشته است.

کریم باقری در سخت ترین شرایط طارمی به کمکش آمده و می گویداو ماجرای رافتنش را به آقا کریم گفته بوده است و دیگر جای دلخوریهم نمی ماند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------