آش جا نیفتاده تیم‌ها در هفته‌ای بی‌حاشیه / پرسپولیس تنها مدعی پیروز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ برتر

 هفته اول شانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه چهارم و پنجم مردادماه با حضور 16 تیم حاضر در این دوره مسابقات برگزار شد که از بین مدعیان تنها پرسپولیس به برتری رسید.

به گزارش مهر، در روز نخست تراکتورسازی که می توانست برابر قهرمان به پیروزی برسد به یک امتیاز بسنده کرد و ذوب آهن که قهرمان جام حذفی و سوپرجام بود در مشهد نخستین شکست را برابر سیاه جامگان پذیرفت.

استقلال تهران هم که پوست اندازی کرده و برای فصل شانزدهم چهره جدیدی به خود گرفته نتوانست از پس تیم علی دایی بربیاید و دو امتیاز اول را از دست داد.

سپاهان دیگر تیم اصفهانی که سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته را به خدمت گرفته در اولین بازی خانگی برابر پدیده مشهد تن به شکست داد تا با محرم نویدکیا هم نتواند نتیجه بگیرد.

پرسپولیس تنها تیم مدعی پیروز هفته اول بود که توانست از پس سایپا با هدایت حسین فرکی بیاید و با سه امتیاز خود را آماده یک لیگ پرهیجان کند.

با این حال اکثر مربیان و کارشناسان دلیل خوب نبودن کیفی هفته اول لیگ را خارج شدن بازیکنان از دوران بدنسازی پیش فصل عنوان کردند و وعده دادند تماشاگران در هفته های آینده شاهد نمایش بهتری از تیم ها خواهند بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------