واکنش باشگاه استقلال به اظهارات جنجالی واعظ آشتیانی



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اگر اینطور بود که شما زمین و زمان را به هم می دوختید!
واکنش باشگاه استقلال به اظهارات جنجالی واعظ آشتیانی

معاون باشگاه استقلال گفت: «تا فردا صحبت هایی که بی پایه و اساس علیه قلعه نویی و استقلال انجام شده است را پیگیری می کنم و پاسخ محکمی به این افراد می دهم.»

علی نظری جویباری در واکنش به اظهارات واعظی آشتیانی در رابطه با اتفاقات فصل 87 – 88 اظهار داشت: «واعظ خواسته در فضای رسانه ای که علیه قلعه نویی رخ داده از آب گل آلود ماهی بگیرد. دلیلی نمی شود که افرادی مثل نکونام و دیگران چند مصاحبه کردند، این آقا هم از این اظهارنظرها کند. این افراد دیده اند که تیم خوب نتیجه گرفته و یکدست است به همین دلیل به دنبال حاشیه سازی هستند.»

وی ادامه داد: «من چند روزی ایران نبودم و در جریان ریز مسائل نیستم اما تا فردا صحبت هایی که بی پایه و اساس علیه قلعه نویی و استقلال انجام شده است را پیگیری می کنم و پاسخ محکمی به این افراد می دهم. تیم ما آخر این هفته باید دومین دیدارش را برگزار کند و دلیلی ندارد که در آغاز لیگ چنین صحبت هایی مطرح شود.»

معاون باشگاه استقلال که در فصل 87 – 88 سرپرست تیم بود در پاسخ به این سوال که واقعا اطرافیان قلعه نویی در آن دوران فساد مالی داشتند؟، خاطرنشان کرد: «تمام این مسائل را تکذیب می کنم. نمی دانم چرا بعد از این همه سال تازه یادشان افتاده تا این مسائل را مطرح کنند. اگر چنین اتفاقاتی رخ داده بود که این آقایان زمین و زمان را تا به حال به هم دوخته بودند.»
اخبار ورزشی - ایپنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------