نگاهی نو به شرایط سرخابی ها در هفته هفتم / استقلال و روحیه امیر، پرسپولیس و تیم دلیر



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - نگاهی نو به شرایط سرخابی ها در هفته هفتم / استقلال و روحیه امیر، پرسپولیس و تیم دلیر

دو تیم نامدار پایتخت در هفته هفتم باید به مصاف دو تیم شهرستانی بروند و شرایط کاملا متفاوتی دارند.

به گزارش خبرآنلاین؛ فردا و از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در دوره چهاردهم، استقلال باید در شهر مسجدسلیمان مقابل نفت به میدان برود. نفتی ها که به تازگی و در این فصل به لیگ برتر راه یافته اند، در این دیدار می خواهند عیار خود را نشان دهند اما نکته بزرگ بازی، روحیه ایست که امیر قلعه نویی به خاطر آرای جدید کمیته انضباطی گرفته است.

 

کمیته انضباطی علیه معترضان به امیر قلعه نویی، رای صادر کرد تا سرمربی استقلال را حسابی شاد و خوشحال کند! او پیروز یک پرونده پیچیده شده که مدرک اندکی در موردش وجود دارد. حالا قلعه نویی با این روحیه به جنوب کشور سفر می کند.


دیگر بازی های فردا هم جالب است. سپاهان به مصاف ملوان در اصفهان خواهد رفت. این دو تیم در سال های گذشته، رقابت جالبی در بازی های رودر رو داشته اند. استقلال خوزستان نیز از پدیده مشهد میزبانی خواهد کرد.پدیده تا به حال عالی کار کرده و حالا باید در مقابل تیم بدشانس جنوبی به صف شود. آخرین بازی فردا هم رویارویی دو مربی جوان در تبریز است. مهدی تارتار با گسترش فولاد به دیدار علیرضا منصوریان با نفت تهران می رود. این دو در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 در دربی های پایتخت مقابل هم بازی می کردند.


روز جمعه و در ادامه هفته هفتم نیز بازی های جذابی را شاهد خوااهیم بود. پیکان - فولاد که یادآور درخشش مهدی رحمتی گلر فصل گذشته استقلال در اهواز و بازی هفته 29 فصل قبل است، نکته مهم بازی خواهد بود. راه آهن نیز از صبا میزبانی می کند. این دو تیم، بازنده هفته قبل بوده اند. سایپا و ذوب آهن هم بازی دیگر این هفته است. یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن به دنبال یک راه فرار می گردد تا اولین پیروزی را برای تیمش کسب کند و سایپا هم به دنبال راهی برای افزایش تعداد گل هایش است.

 

اما مهم ترین بازی این هفته، تقابل پرسپولیس - تراکتورسازی است. بازی که از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی سوت می خورد. این دیدار از جهات مختلفی مهم است. پرسپولیس در این فصل به لحاظ امتیازگیری تا به حال ناموفق بوده اما تراکتوری ها که یک تیم جسور و باانگیزه دارند، خوب خود را در جدول رده بندی بالا کشیده اند.

 

دایی در انتظار یک پیروزی دیگر بعد از برد مقابل صباست اما رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی پس از برد مقابل نفت مسجدسلیمان گفته بود با احترام به پرسپولیسی ها می خواهد صاحب 3 امتیاز بازی در تهران هم باشد. تراکتوری ها به فکر قهرمانی در نیم فصل افتاده اند اما تمرکز پرسپولیسی ها برکشیدن ترمز یک تیم دلیر و جسور به نام تراکتورسازی است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------