منتقمی و سیاسی در ورزشگاه درفشی‌فر دایی را دور زدند / درگیری شدید در ورزشگاه درفشی فر



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - منتقمی و سیاسی در ورزشگاه درفشی‌فر دایی را دور زدند
درد دل دایی با یک هوادار از نحوه جدایی سیدجلال و خلعتبری/ صحبت با تک‌تک پرسپولیسی‌ها

یک هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر به سراغ دایی رفت و درباره جدایی برخی بازیکنان با سرمربی سابق سرخ پوشان به گفت‌وگو پرداخت.د

به گزارش فارس، پس از اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و بعد از آنکه علی دایی با وجود برکناری اش از مربیگری پرسپولیس،‌امروز به ورزشگاه درفشی فر رفته، یکی از هواداران پرسپولیس به سمت علی دایی رفت و خطاب به او گفت: تعجب می‌کنم با وجود اینکه برای شما نه بازیکن گرفتند و نه امکاناتی فراهم کردند اعتراضی نکردید.

سرمربی سرخ‌پوشان خطاب به او گفت: من چه کاری باید انجام می‌دادم؟ من سید جلال حسینی و محمدرضا خلعتبری را می‌خواستم که می‌گفتند آنها را جذب می‌کنیم اما رفتند.

*علی دایی به همراه افشین پیروانی، جواد منافی، محمد دایی و در کنار زمین نشستند این درحالی است که سیاسی، منتقی، درخشان و بازیکنان در رختکن جلسه‌ای را برگزار می‌کنند.

* سیاسی و منتقمی برای اینکه باعلی دایی روبه‌رو نشوند از در پشتی ورزشگاه درفشی‌فر وارد شدند.

* علی دایی وقتی وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد با تک تک بازیکنان دست داد. هنگامی که او با دوربین شبکه خبر در حال مصاحبه بود، بازیکنان در اطراف او جمع شده بودند تا ببینند چه چیزی می‌گوید.

* هواداران وارد ورزشگاه درفشی‌فر شدند و به شدت علی دایی را مورد تشویق خود قرار دادند. آنها شعارهایی علیه حمید درخشان سر دادند.

* برخورداری، حراست فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حضور دارد.

* بین هواداران روی سکوهای ورزشگاه درفشی فر درگیری شدیدی به وجود آمد که این امر باعث شد بازیکنان برای دقایقی از رختکن بیرون بیایند و اتفاقات را مشاهده کنند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------