خجالت بکشید ستاره های کاغذی؛ این پول ها خوردن ندارد!



اخبار,اخبار ورزشی ,بیماران سرطانی

 

اخبار ورزشی - خجالت بکشید ستاره های کاغذی؛ این پول ها خوردن ندارد!

برخی از چهره‌های مشهور فوتبالی مبالغی که متعهد شده بودند بپردازند را پرداخت نکرده‌اند و در پاسخ به مدیران مؤسسه سپاس جواب‌های سربالا می‌دهند.

چندی پیش وقتی مؤسسه سپاس که از کودکان مبتلا به سرطان و بیماران سرطانی حمایت می‌کند، یک حراج خیریه به نفع بیماران سرطانی راه انداخت، بسیاری از اهالی فوتبال در این حراج حاضر شدند و مقابل دوربین‌های تلویزیونی از کمک چند میلیون تومانی به این مرکز خیریه حرف زدند.

آنها ادعا کردند همیشه پایه کارهای عام‌المنفعه هستند و... اما الان که چند ماه از آن حراج خیریه گذشته، برخی از چهره‌های فوتبال ایران مبالغی که متعهد شده بودند بپردازند را پرداخت نکرده‌اند و وقتی مدیران مؤسسه سپاس با این فوتبالی‌ها تماس می‌گیرند، آنها در جواب می‌گویند پولی نمی‌پردازیم و جواب‌های سربالا می‌دهند.

این آقایان جلوی رسانه‌ها ژست افراد خیر و نیکوکار را گرفته‌اند و در باطن انگار برای جان و درمان بیماران ارزش قائل نیستند.

لیست این بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال که زیر قول خود زده‌اند و مبالغ متعهد شده را پرداخت نکرده‌اند، به دست ما رسیده و اگر لازم باشد این فهرست را منتشر می‌کنیم تا مردم بدانند این افراد که در ظاهر دم از انسانیت، مرام و معرفت می‌زنند، چه باطنی دارند؟!

انگار این دوستان درک نمی‌کنند بیماران سرطانی شرایطی بحرانی را پشت‌سر می‌گذارند و نمی‌توان درمان آنها را شوخی گرفت.

صد البته یکی از مسئولان مؤسسه خیریه سپاس گفت: «از جمع میهمانان حراجی پیراهن استیلی اکثریت اهالی فوتبال مبالغ متعهد شده را پرداختند و فقط تعداد انگشت‌شماری از انجام تعهد خود سرباز زده‌اند که توقع داریم شرایط مؤسسه و بیماران سرطانی را درک کنند.»
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------