هدف قلعه‌نویی از مصاحبه علیه نبی چه بود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

 اخبار ورزشی - هدف قلعه‌نویی از مصاحبه علیه نبی چه بود؟

امیر قلعه نویی برای دومین بار علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال مصاحبه کرده و گفته که او هر کاری می خواهد در فدراسیون انجام می دهد.

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن گفت: «نبی در فدراسیون هر کاری که دوست داشته باشد انجام می‌دهد و دپارتمان داوری و کمیته انضباطی طبق زاویه او پیش می‌روند. متأسفانه همه نگاه‌ها در فدراسیون به نبی است و او زاویه را تنگ می‌کند. در خصوص محرومیت من چیزی پیدا نکرده‌اند و گفته‌اند چون از محوطه خارج شده‌ام باید محروم شوم.»
 
به گزارش خبرآنلاین، اولین بار او زمانی علیه نبی مصاحبه کرد که کمیته انضباطی رای داده بود بازی تراکتورسازی - استقلال باید بدون تماشاگر برگزار شود اما بعدا این حکم لغو شد. البته نبی سعی می کند خودش را وارد این قضایا نکند و امروز هم در مصاحبه هایی که انجام داد فقط در مورد شعار هواداران استقلال علیه کروش صحبت کرد و اشاره ای به حرف های قلعه نویی نداشت.

مصاحبه های قلعه نویی علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال در شرایطی انجام می شود که یکی از دوستان نبی، جدی ترین گزینه جانشینی امیر قلعه نویی است. با نتایج ضعیفی که استقلال در یکی دو ماه گذشته گرفته، بارها نام علیرضا منصوریان به عنوان جانشین قلعه نویی مطرح شده و حالا قلعه نویی سایه سنگین منصوریان را بالای سر خود حس می کند. به همین دلیل است که شایعه شده مصاحبه های سرمربی استقلال علیه نبی، با هدف واکنش نشان دادن به اخبار مربوط به حضور منصوریان در استقلال است. البته منصوریان که در حال حاضر تیمش صدرنشین لیگ برتر است، عجله ای برای نشستن روی نیمکت تیم محبوب خود ندارد.

منصوریان روز قبل گفته بود که برای نشستن روی نیمکت استقلال نه روزشمار دارد نه برنامه از پیش تعیین شده. سرمربی نفت قبلا در مصاحبه با خبرآنلاین گفته بود: «وقتی در تیم امید بودم به نبی گفتم بهتر است من به دنبال مربیگری ام بروم. این طوری من را به خاطر شما می زنند و شما را هم به خاطر من تخریب می کنند. بعد هم نبی هیچ سفارشی نکرد که به کجا بروم. من او را به عنوان یک برادر بزرگ تر دوست دارم ولی در حال حاضر مربی نفت هستم.» 
 
علیرضا منصوریان در 5 ماه گذشته در تمام مصاحبه هایی که انجام داده به کادر فنی استقلال احترام گذاشته و از هواداران خواسته که از کادر فنی حمایت کنند و به آن ها احترام بگذارند. او که اخیرا به شدت محبوبیتش در استقلال زیاد شده، هرچند خودش فعلا به فکر جدایی از نفت و نشستن روی نیمکت استقلال نیست، اما نتایج ضعیف استقلال باعث شده نام او به عنوان گزینه ای جدی برای سرمربیگری در استقلال مطرح شود. منصوریان یک رکورد جالب هم دارد؛ اینکه تا به حال هیچ مصاحبه ای علیه استقلال انجام نداده است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------