سرمربی پرسپولیس در آستانه اخراج/ جانشین درخشان مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - درخشان در آستانه اخراج از پرسپولیس؛
سرمربی پرسپولیس در آستانه اخراج/ جانشین درخشان مشخص شد

به نظر می رسد فراز و نشیب های ناگهانی پرسپولیس برای سرمربی این تیم دردسرساز شده است.

 روزی که حمید درخشان به جای علی دایی سکان هدایت پرسپولیس را بر ‌عهده گرفت خیلی از هواداران این تیم مخالف این اتفاق بودند و اعتقادشان برا این بود که درخشان گزینه مناسبی برای هدایت تیمشان نیست.

هر چند پرسپوليس درخشان نوسان داشت ولی پيروزی در دربی باعث شد تا خيلی‌ها بگويند جای پای درخشان تا پايان فصل محكم شده است اما دو باخت پياپی برابر نفت و ذوب‌آهن كه اصلی ترین شانس‌ اين تيم برای آسيايی شدن بود، باعث شد تا دوباره از گوشه و کنار زمزمه های جابجایی درخشان شنيده شود.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که گزینه های هدایت پرسپولیس بعد از درخشان نیز مشخص شده که در این بین نام‌هایی چون علی دایی، یحیی گل محمدی و زلاتکو کرانچار دیده می شود. گفتنی است هیأت مدیره پرسپولیس از افرادی فوتبال بلد مانند جعفر کاشانی برای حل معمای نیمکت تیمشان نیز کمک خواسته اند و در همين خصوص جمعه‌شب گذشته (14 آذر) نشستی در يكی از خيابان‌های منتهی به نياوران برگزار کرده و در نهایت طرفين بر سر يک نام برای هدايت سرخ‌ها به توافق رسیده اند.

لازم به ذکر است هرچند این نام هنوز فاش نشده اما چیزی که واضح است نزدیک شدن حمید درخشان به درب خروجی باشگاه پرسپولیس است که این امر در صورت نتیجه نگرفتن مقابل فولاد تحقق می پذیرد.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------