شرطی برای تمدید قرارداد سرمربی که کارلوس لو داد



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

 

اخبار ورزشی - شرطی برای تمدید قرارداد سرمربی که کارلوس لو داد: رسیدن به فینال جام ملتهای آسیا

کارلوس کروش در دل حرفهایش در کنفرانس مطبوعاتی عصر یکشنبه اعترافی بزرگ داشت. اینکه شاید بزرگترین ریسک دوران مربیگری اش را انجام داده است ، قراردادی مشروط با کفاشیان.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان این روزها برای تمدید قرارداد با کارلوس کروش زیر فشار است. رئیس فدراسیون فوتبال برای قراردادی 2.5 میلیون دلاری با سرمربی تیم ملی که هنوز پول ماه های سپری شده اش پرداخت نشده انتقادهای زیادی را تحمل می کند.

 

او اما در قرارداد جدید با کروش بندی گذاشته که مربوط به جام ملتهای آسیا است. اتفاقی که همه گمان می کردند برای حذف در جمع 8 تیم است. مثل اتفاقی که برای قلعه نویی یا قطبی افتاده بود اما مربی پرتغالی در این کنفرانس از اتفاقی گفت که کسی باورش نداشت. او گفت:« تیم ملی را برای رسیدن به فینال به جام ملتها می برم چون شرط تمدید کار من در  فوتبال ایران این است.

 

چون می دانم اگر غیر از این باشد در بازگشت به تهران بیچاره ام می کنند.» او که در پایان جام جهانی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:« میراث من برای فوتبال ایران تیم ملی و فرهنگ و روحیه ای است که برایش ساختم. میراثی که دوست دارم پایانش قهرمانی در جام ملتهای آسیا باشد.» حالا به جنگ یکی از بزرگترین چالش های مربیگری اش می رود . جنگ با اتفاقی 39 سال است نیقتاده.

 

39سال است که ایران فینال جام ملتهای آسیا را ندیده و سومی این بازی ها از مایلی کهن و برانکو در زمان مربیگری شان افسانه ساخته بود. کارلوس اما بعد از صعود خارق العاده به جام جهانی حالا می گوید با همین اردوی 30 روزه قبل از بازی ها می خواهد به شرطی پایبند باشد که می داند برایش اهمیت زیادی دارد. اینکه کارش ادامه پیدا می کند یا نه. او برای رسیدن به این شرط از ابتدا می دانسته مسیری دشوار برای رقابت با استرالیا در خانه ، کره جنوبی و ژاپن دارد اما ترسی نداشته چون به کارش ایمان داشته است.
اخبار ورزشی - خبر آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------