پردرآمدترین والیبالیست های جهان



اخبار,اخبار ورزشی ,سعید معروف

 

اخبار ورزشی - سعید معروف یکی از پردرآمدترین والیبالیست های جهان

سعید معروف ستاره ایرانی والیبال جهان درصورت امضای قرارداد یک میلیون یورویی به یکی از گران ترین بازیکنان والیبال جهان تبدیل خواهد شد.او در حالی به کازان روسیه می رود که رضایتنامه اش توسط تیم شهرداری ارومیه صادر شده است. سعید معروف در ارزش گذاری انجام شده در سال 2014 به عنوان ششمین بازیکن با ارزش والیبال جهان انتخاب شده .

سعید معروف ستاره ایرانی والیبال جهان درصورت امضای قرارداد یک میلیون یورویی به یکی از گران ترین بازیکنان والیبال جهان تبدیل خواهد شد.


او در حالی به کازان روسیه می رود که رضایتنامه اش توسط تیم شهرداری ارومیه صادر شده است. سعید معروف در ارزش گذاری انجام شده در سال 2014 به عنوان ششمین بازیکن با ارزش والیبال جهان انتخاب شده . او پس از ولاتزی ، زایتسف ، ساندر، موزرسکی و آتاناسوویچ به عنوان ششمین والیبالیست پر ارزش انتخاب شد.

حالا پیشنهاد یک میلیون یورویی مقابل اوست و در صورت امضای قرارداد با تیم زنیت به یکی از پردرآمدترین والیبالیستهای جهان تبدیل خواهدشد. معروف در سال های اخیر از چندباشگاه ایتالیایی پیشنهادامضای قرارداد داشت اما به خاطر پایین بودن مبلغ پیشنهاد آن ها را رد کرد. پیشنهادهایی که نهایتا تا 200 هزار دلار و برابر 600 تا 700 میلیون تومان بود اما حالا با پیشنهاد حدود 4.3 میلیارد تومان مواجه شده است.

پیشنهادی که از پیشنهاد سال قبل زایتسف از لوکوموتیومسکو حدود 100 هزار یورو پایین تر است. قرارداد معروف در 2015 امضا می شود و به همین دلیل امکان افزایش رقم قراردادهای والیبالی ها وجود دارد اما به هرحال قرارداد او جز یکی از 5قرارداد گران فیمت والیبال جهان است.

البته هنوز قرارداد او به امضای رسمی نرسیده ولی مسوولین زنیت اعلام کرده اند که همه چیزنهایی است.

نایب رئیس باشگاه زنیت کازان روسیه گفت: می‌توانیم بگوییم که قرارداد ما با سعید معروف،‌ نهایی شده است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از اظهار نظرهای مختلف در مورد تیم والیبال زنیت کازان، حالا می‌توان مطمئن بود که این تیم به ترکیب رویایی خود رسیده است. الهام رخماتولین، نایب رئیس باشگاه زنیت کازان روسیه به سایت رسمی این باشگاه گفته که مت اندرسون و سعید معروف در 10 روز ابتدایی سال جدید میلادی به این تیم ملحق می‌شوند.


رخماتولین در این باره گفت: بالاخره می‌توانیم بگوییم که قرارداد ما با سعید معروف،‌ نهایی شده است و در صورت نداشتن مشکل ویزا تا دهم ژانویه این بازیکن به تمرینات زنیت اضافه می‌شود. ما همچنین قرارداد خود با مت اندرسون (قطر پاسور آمریکایی) را نیز فسخ نکرده بودیم و او در بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان اروپا برای زنیت بازی خواهد کرد. سعید معروف نیز در لیگ برتر روسیه و جام قهرمانان اروپا برای زنیت به میدان خواهد رفت.


وی افزود: قرارداد ما با معروف تا پایان فصل است و مایلیم این همکاری یک فصل دیگر هم ادامه پیدا کند، البته تمدید احتمالی قرارداد این بازیکن قطعا بعد از لیگ جهانی و جام جهانی خواهد بود.


پیش از این گفته شده بود که پیشنهاد زینت به معروف یک میلیون یورو بوده است.

اخبار ورزشی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------