افشارزاده؛ نه پول خرید استقلال را دارم نه به کسی توصیه می کنم آن را بخرد / امروز ببریم پاداش می دهم



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «هنوز رای کمیته انضباطی کرار به دست من نرسیده اما به محض اینکه حکمش به دستم برسد آن را رسانه ای خواهد کرد.»

بهرام افشارزاده در خصوص جلسه هفته گذشته با معاون پزشکی باشگاه استقلال و نماینده فدراسیون پزشکی - ورزشی برای بررسی وضعیت جسمانی هنریک هلمکه اظهار داشت: «جلسه پربار و نسبتا طولانی را برگزار کردیم که به مدت 4 ساعت و نیم به طول انجامید. در این جلسه هم نماینده فدراسیون و هم دکتر نوروزی مدارک و مستندات خود را ارائه کردند و مشخص شد این بازیکن در سلامت کامل به استقلال پیوسته است.»

وی افزود: «همچنین دکتر نوروزی با ارائه مدارک پزشکی هلمکه پس از مصدومیتی که برایش در دیدار دوستانه مقابل نفت آبادان رخ داد مشخص کرد مینیسک زانوی این فوتبالیست پاره شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. با توجه به اینکه مصدومیت هلمکه شش هفته وی را از میادین دور نگه می داشت و مسابقات استقلال عملا در اردیبهشت ماه به پایان می رسید با بررسی برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ و اینکه ما باید ظرف هر 20 روز 5 مسابقه برگزار کنیم ترجیح دادیم که قرارداد هلمکه را فسخ کنیم.»

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چه شرایطی بین باشگاه و این بازیکن به لحاظ مالی رقم خورده عنوان کرد: «قرار است در جلسه ای با مدیربرنامه های این بازیکن شرایط باشگاه و وی را کنار هم قرار دهیم تا مشخص شود که باشگاه آیا باید پولی به این بازیکن پرداخت کند یا نه و اگر بله، چه مقدار؟»

افشارزاده در خصوص ابراز ندامت جاسم کرار در جلسه انضباطی روز گذشته باشگاه گفت: «وقتی یک فوتبالیست را به عنوان بازیکنی تمام عیار می شناسیم باید از نظر اخلاقی هم تمام عیار باشد. اینکه کرار از نظر فنی خوب کار کند اما در زمینه اخلاقی گذشت نداشته باشد باعث ضرر و زیان خودش و البته کل تیم می شود.»

وی تاکید کرد: «ما تا امروز دو بازی حساس، دربی رفت و دیدار امروز با پیکان را به خاطر نداشتن وی با شرایطی دیگر برگزار می کنیم. کرار قبل از دربی این کار را کرد و حالا هم قبل از بازی امروز بی دلیل اخراج شد. قطعا کمیته انضباطی نکاتی را به وی گفته و او متوجه اشتباهش شده که حالا ابراز پشیمانی کرده است.»

مدیرعامل استقلال در این باره که آیا باشگاهش برخورد شدیدی با کرار می کند یا نه توضیح داد: «البته ما هم از فوتبالیست درک متقابل داریم و انتظار هم داریم که فوتبالیست هم در قبال رفتارهای باشگاه وظایفش را به نحو احسن انجام دهد. هنوز رای کمیته انضباطی کرار به دست من نرسیده اما به محض اینکه حکمش به دستم برسد آن را رسانه ای خواهد کرد.»


افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به دوستان متمولی که دارد تصمیمی برای خرید امتیاز باشگاه گرفته یا نه گفت: «نه! من نه به این بحث ورود می کنم و نه به کسی توصیه می کنم این کار را انجام دهد. بنده چنین پولی ندارم و اصلا برایم مقدور نیست که حول چنین مسائلی بگردم. ضمن اینکه به کسی هم نمی گویم که بیاید و این کار را انجام بدهد چون همین مدتی که در استقلال بودم متوجه سنگینی و فشار بالای کار در این باشگاه شده ام.»

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل تصمیمی مبنی بر ادامه مدیریت در باشگاه استقلال دارد یا نه تصریح کرد: «این موضوع به خیلی مسائل ربط دارد. اینکه فردی یا گروهی که باشگاه را می خرند می خواهند یا نمی خواهند که ما اینجا باشیم و یا برعکس گروهی که می آیند شرایط لازم برای همکاری ما با آنها وجود خواهد داشت یا نخواهد داشت. هر زمان باشگاه فروخته شد و واگذاری به بخش خصوصی صورت گرفت در این باره تصمیم خواهم گرفت.»

مدیرعامل استقلال در پایان پیرامون بازی امروز با پیکان بیان داشت: «اگر بچه ها بتوانند این بازی را هم با برد پشت سر  بگذارند چون قرار است مقداری پول به باشگاه تزریق شود حتما یک پاداش ناچیز برای آنها در نظر می گیریم ضمن اینکه از همه هواداران هم تشکر می کنم که از تیم محبوب شان حمایت می کنند.»
اخبار ورزشی -کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------