در این 5 ماه چیز‌هایی در پرسپولیس دیدم که باورکردنش سخت است!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: طی 50 سال حضورم در پرسپولیس چنین صحنه هایی را ندیدم که امروز گریبان تیم را گرفته است.

 این روز‌ها پرسپولیس به کانون حاشیه در فوتبال ایران تبدیل شده است. از درگیری و قهر سوشا مکانی در هتل المپیک بگیرید تا شایعه برکناری حمید درخشان و... و... و... که همه و همه بهانه‌ای شد برای مصاحبه‌ با محمود خوردبین. سرپرست پرسپولیس هم حرف‌هایی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

محمود خان! توي پرسپوليس چه خبر است؟
والله چه بگويم؟ متأسفانه در اين 5 ماهي كه به عنوان سرپرست پرسپوليس انتخاب شدم هزار تا حاشيه و اتفاق ديدم و نمي‌دانم چرا اين بچه‌ها قدر پيراهني كه پوشيدند يا حداقل قدر خودشان را نمي‌دانند.

منظورتان سوشا مكاني است؟
سوشا بچه خوبي است اما اشتباه بزرگي را مرتكب شد. من اصلاً باور نمي‌كردم به خاطر يك بازي آن حرف‌ها را بزند و باور كنيد نمي‌دانم چه بگويم؟

اگر اشتباه نكنيم حدود 5 دهه‌اي مي‌شود كه به عنوان بازيكن و سرپرست در پرسپوليس فعاليت داشتيد. آيا اتفاقات حاشيه‌اي اين فصل را ديده بوديد؟
باور بفرماييد توي 5 ماه اخير در پرسپوليس چيز‌هايي ديدم و شنيدم كه طي حدود 50 سال حضورم در اين باشگاه نديده بودم. من نمي‌دانم چرا اينطوري شده است؟

به‌هرحال نسل عوض شده است. زمان قديم هم محرمي، هاشمي‌نسب، رهبري‌فرد و... جنجال به پا مي‌كردند. درست نمي‌گوييم؟
بله ولي به بزرگتر خود حرمت مي‌گذاشتند. به خدا علي پروين و يا خود من با آنها صحبت مي‌كرديم سرشان را بالا نمي‌آوردند. معرفت داشتند. نمي‌گويم نسل جديد معرفت ندارند اما... بگذريم آقا!

بازي النصر در پيش است ،به نظرتان نتيجه اين بازي چه مي‌شود؟
اصولاً فوتبال ما غير قابل پيش‌بيني است. روز‌هايي كه فكر نمي‌كنيم، برنده مي‌شويم مثل بازي با لخويا يا آن زماني كه تصور پيروزي داريم، مي‌بازيم. اميدوارم چهار‌شنبه تماشاگران به استاديوم بيايند و پرسپوليس را تنها نگذارند. با حمايت هواداران هر غير‌ممكني، ممكن مي‌شود.

ولي محسن بنگر و محمد نوري را نداريد.
در تأثير‌گذاري بنگر و محمد نوري كوچك‌ترين شكي وجود ندارد اما به اميد خدا جانشينان اين دو عملكرد خوبي از خود به جاي خواهند گذاشت.

البته اگر تا چهار‌شنبه دعواي جديدي نشود!
آقا داشتيم؟! اگر كاري نداريد من بايد بروم... خدانگهدار!

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------