اقدام فوری سازمان لیگ/ محرومیت یکساله داوران بازی میزان و متین



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر والیبال

 

اخبار ورزشی - اقدام فوری سازمان لیگ/ محرومیت یکساله داوران بازی میزان و متین

داوران اول و دوم دیدار میزان مشهد و متین ورامین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال به مدت یک سال از قضاوت در این رشته ورزشی محروم شدند.

به گزارش فارس، سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال پس از مسایل به وجود آمده در دیدار دو تیم متین ورامین و میزان مشهد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال امروز شنبه در نشستی چند ساعته به بررسی مسائل به وجود آمده در دیدارهای رفت نیمه‌نهایی پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد با توجه به گزارش ناظران سازمان لیگ و فدراسیون و بر اساس مصوبه کمیته داوران، مسعود یزدان پناه و بهروز جعفری داوران اول و دوم دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال که بین متین ورامین و میزان مشهد برگزار شد، به علت عدم مدیریت بازی و عدم اجرای قوانین و مقررات در این بازی به مدت یک سال (پایان سال 1393) از قضاوت کلیه مسابقات والیبال محروم شدند.

همچنین با توجه به اینکه تماشاگران چهار باشگاه کاله مازندران، شهرداری ارومیه، میزان مشهد و متین ورامین اصول اخلاقی و اجتماعی را در دور مرحله نیمه نهایی رعایت نکردند، چنانچه در بازی‌های آتی این مسایل دوباره تکرار شود، علاوه بر حذف آن باشگاه‌ها از لیگ برتر در سال آینده، در صورتی قهرمان شوند به مسابقات باشگاه‌های آسیا در سال 93 اعزام نخواهند شد و تیم دیگری نماینده ایران در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا خواهد بود. 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------