آقای دادكان! رفیق شفیق خودتان برای سه سال، 5 میلیارد و دویست میلیون قرار داد بست



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی

 

اخبار ورزشی - فریادشیران؛
آقای دادكان! رفیق شفیق خودتان برای سه سال، 5 میلیارد و دویست میلیون قرار داد بست

مربی پیشین تیم ملی گفت: «دادكان 8 سال پیش هم مبلغی بیش از 40 میلیون به کادر فنی تیم ملی می داد.»

 نادر فریاد شیران درباره اظهارنظر محمد دادكان مبنی بر اینکه بهترین مربی ایران 40 میلیون می ارزد عنوان کرد: «دادگان از جنس فوتبال است و به او علاقه دارم اما از نظر مدیریتی به نظر من این بحث درست نیست. این بحث اغراق است.»

وی ادامه داد: «واقعیت فوتبال ما نه آن چیزی است که الان پرداخت می شود و نه این بحثی است که از سوی دادكان مطرح می شود. او هفت، هشت سال است از فوتبال دور است و اطلاع دقیقی ندارد.»

فریاد شیران تاکید کرد: «امروز با 40 میلیون یک بازیکن نوجوان هم دیگر بازی نمی کند. من هم موافق این هستم که هزینه ها پایین بیاید چون این پول ها با درآمد مردم ما همخوانی ندارد ولی اینطور نیست که دیگر یک مربی حاضر شود برای یک سال 40 میلیون بگیرد. آقای دادكان؛ همین حالا مربی داریم که برای سه سال 5 میلیارد و دویست میلیون قرار داد بسته است. این فرد رفیق شفیق خودتان هم هست.»

وی افزود: «در اینکه امروز وضعیت فوتبال ما به اینجا رسیده، خود دادكان نقش داشته است. کفاشیان نقش داشته است. صفایی فراهانی و مصطفوی نقش داشتند. مدیران باشگاه ها نقش داشتند. این در حالی است که فوتبال ما هم درآمدزا نیست. من مطمئنم دادكان 8 سال پیش هم مبلغی بیش از 40 میلیون به کادر فنی تیم ملی می داد. 8 سال گذشته است و بنابراین الان این رقم قابل توجیه و دفاع نیست.»
اخبار ورزشی - اوج نيوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------