کی‌روش:به روسیه آمدیم تا تجربه کسب کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ملی ایران و روسیه حضور یافت و در رابطه با این دیدار و تیم ملی روسیه صحبت کرد.

 به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ملی ایران و روسیه در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم یکی از تیم های حاضر در جام جهانی هستیم. ما با قدرت بازی های مان را به پایان رساندیم و اکنون وقت آن رسیده است متحدتر باشیم. این فرصت خوبی برای ما بود تا بتوانیم به روسیه بیاییم تا در ورزشگاه که میزبان جام جهانی است به میدان برویم.

 

او در ادامه گفت: بازی روسیه و کره را دیدم. بازی جذاب و عجیبی بود. روسیه تجربه بالای خود را در این بازی به نمایش گذاشت. تفاوت فوتبال اروپا و آسیا در تجربه است. بازیکنان روسیه بسیار باتجربه تر و بالغ تر عمل می کردند. ما هم به اینجا آمده ایم تا یاد بگیریم و تجربه کسب کنیم. روسیه تیم خوبی است. به نظر من تیم کنونی روسیه از تیم جام کنفدراسیون های قوی تر است. درباره بازی فردا هم باید بگویم هر دو طرف فوتبال خوبی به نمایش می گذارند.

 

کی روش در پاسخ به  اتهام تبانی ایران و سوریه گفت: با این طرز تفکر شما می توانید فکر کنید که برزیل هم در نیمه نهایی جام جهانی به آلمان هدیه داده است. یا استرالیا در بازی با سوریه هم به آنها گل هدیه داده است.

 

وی در ادامه گفت: بیایید به سوریه احترام بگذاریم. ما همه کار برای شکست دادن آنها انجام دادیم؛ اما آنها برای پرچمشان می جنگیدند. آنها برای افتخار تلاش می کردند. درباره منتقدان هم باید بگویم ما نمی توانیم طرز فکر آنها را تغییر دهیم. اجازه دهیم هر طور که می خواهند فکر کنند.

 

سرمربی تیم ملی درباره بالاتر بودن ایران در رنکینگ فیفا از روسیه گفت: در هیچ موردی رنکینگ فیفا نمی تواند ملاک خوبی برای تعیین قدرت تیم ها نیست. این یک چیز موقت است و برای هواداران جذابیت و سرگرمی دارد. ما به اینجا آمده ایم تا با میزبان جام جهانی پیکار کنیم. با یکی از قدرت های اروپا. همانطور که گفتم فوتبال اروپا و آسیا تفاوت دارند و اینجا پیشرفته تر است. ما باید این فاصله را کم کنیم.

 

بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران روز شنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر کازان، برگزار می شود

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------