رئال مادرید 4 – رئال مایورکا 1: رئال صدتایی شد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رئال مادرید 4 – رئال مایورکا 1: رئال صدتایی شد!

کریستیانو رونالدو هم رکورد جدیدی از خود به جا گذاشت: گل‌زنی به تمامی تیم‌های لالیگا.

سایت گل – رئال مادرید با درخششی فوق‌العاده توانست مایورکا را چهار بر یک شکست دهد و با 100 امتیاز، رکورد بارسلونا در این زمینه را پشت سر بگذارد. رونالدو هم توانست به رکورد گل‌زنی به تمامی تیم‌های لالیگا برسد.

ژوزه مورینیو ترکیبی قدرتمند به میان فرستاده بود که بازی را با حملات پیاپی آغاز کرد و حتی یک گل مردود هم زد، چرا که ایگواین در هنگام زدن ضربه سر نهایی خطا کرده بود.

 

حمله‌های رئال سرانجام در دقیقه 19 به گل رسید. مارسلو سانتر نه‌چندان خوب آلوارو آربلوا را گرفت، توپ را دوباره ارسال کرد و رونالدو با ضربه سر دروازه حریف را گشود. مایورکا تنها تیمی بود که رونالدو در این فصل به آن گل نزده بود و به این ترتیب او اکنون به تمامی 19 تیم لالیگا گل زده است.

 

تنها سه دقیقه بعد بود که کریم بنزما گل دوم را زد. چند پاس پیاپی به زیبایی داده شد و در نهایت ایگواین توپ را به بنزما سپرد و او هم آن را به گوشه دروازه زد.

اندکی بعد بنزما موقعیتی عالی داشت ولی ضربه او را دودو آواته گرفت و این دروازه‌بان سپس بلافاصله با واکنشی دیگر ضربه رونالدو را مهار کرد.

 

مسعود اوزیل در دقیقه 49 گل سوم را زد. او پاس ایگواین را گرفت و به زیبایی توپ را از روی سر آواته به گل تبدیل کرد.

 

سه دقیقه بعد بعد ویکتور کاسادسوس از سمت چپ گریخت و توپ را به چوری کاسترو سپرد و او هم دروازه ایکر کاسیاس را گشود.

رئال مادرید اما در دقیقه 58 فاصله را به سه گل برگرداند. ضربه ایستگاهی بازیکنان رئال به شکل خوبی دفع نشد، توپ به مارسلو رسید و او هم با پاسی عالی اوزیل را صاحب توپ کرد و این بازی‌ساز آلمانی هم گل بعدی را زد.

اوزیل چند دقیقه بعد می‌توانست هت‌تریک کند اما توپ را به ایگواین سپرد، هرچند که ایگواین نتوانست ضربه نهایی را بزند و مدافعان حریف به موقع از راه رسیدند.

رئال مادرید به این ترتیب با 100 امتیاز لیگ را به پایان برد. مایورکا هم که امیدوار بود به لیگ اروپا برسد در رتبه هشتم قرار گرفت./گل

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------