صحبت های سرمربی برزیل بعد از شکست مقابل ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال



اخبار,لیگ جهانی والیبال

اخبار ورزشی - سرمربی تیم ملی والیبال برزیل: ایران شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: ایران بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی و صعود به نیمه نهایی بود.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون والیبال، برناردو رزنده جمعه شب پس از شکست سه بر یک برزیل مقابل ایران در شهر فلورانس ایتالیا افزود: پیش از این مسابقه صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده بودیم اما انگیزه زیادی داشتیم تا با پیروزی بر ایران به عنوان تیم نخست گروه خود در نیمه نهایی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران با سرویس های خوب خود تیم ما را دچار مشکل کرده بودند و به این دلیل نتوانستیم توانایی واقعی خود را نشان دهیم.

رزنده خاطرنشان کرد: از حالا باید به بازی بعد فکر کنیم زیرا هدف ما در این مسابقات این است که به مقام قهرمانی برسیم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

 

---------------------------------


 کواچ: برای بهتر شدن باید اشتباهات خود را کم کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهیم از جایگاه کنونی خود بالاتر برویم باید اشتباهات خود را در طول مسابقه کمتر کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی سه بر یک تیم ایران مقابل برزیل و صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی اظهار داشت: برزیل تیمی متفاوت با مرحله مقدماتی بود اما ما سعی کردیم بازی خوبی ارائه کنیم که در برخی از زمان های مسابقه موفق به این کار شدیم.

وی ادامه داد: می دانستیم برزیل تیم قدرتمندی است و بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. در بازی مقابل این تیم اشتباهات زیادی داشتیم و اگر بخواهیم از این بالاتر برویم باید اشتباهات خود را کمتر کنیم.

کواچ در پاسخ به این سؤال که آیا ترجیج می دهید در نیمه نهایی با آمریکا روبرو شوید؟ گفت: آمریکا یکی از بهترین تیم های 30 سال اخیر والیبال جهان بوده و این گونه نیست که ما ترجیح بدهیم در نیمه نهایی به جای ایتالیا با این تیم بازی کنیم.

وی تأکید کرد: ما می خواهیم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم و به این دلیل برایمان فرقی نمی کند با کدام تیم روبرو شویم.

تیم ملی والیبال ایتالیا میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی با شکست استرالیا صدرنشین گروه H شد تا آمریکا با کسب رتبه دوم این گروه، حریف تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شود.

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------