اظهارات بازیکنان استقلال بعد از شکست در دربی/ تیموریان: خداحافظ استقلال!!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - استقلال در کورس قهرمانی خواهد ماند
تیموریان: پولم را ندهند خداحافظ استقلال/ فکر نمی‌کردیم پرسپولیس بتواند به بازی برگردد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فکر نمی‌کردیم پرسپولیس بعد از دریافت گل اول بتواند به بازی برگردد.

به گزارش فارس، آندرانیک تیموریان پس از شکست دو بر یک استقلال در دربی 79 گفت: این برد را به تماشاچیانی که به ورزشگاه آمده بودند و بازی زیبایی را دیدند تبریک می‌گویم، استقلال بازی را خوب شروع کرد و اواخر نیمه دوم به گل رسیدیم، در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب داشتیم تا به گل برسیم اما پرسپولیس روی دو موقعیت به گل رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر استقلال در نیمه دوم بازی را هجومی ادامه می‌داد، شکست نمی‌خورد، گفت: هر مربی طرز فکر خاص خودش را دارد، برنامه‌هایی که در طول هفته تمرین کرده بودیم را در زمین پیاده کردیم، واقعیت فوتبال همین است و تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند شکست می‌خورد.

تیموریان تصریح کرد: در 4-3 بازی آخر لیگ خیلی خوب بازی کردیم اما نتیجه نمی‌گیریم، از این شکست ناراحتم چون مستحق باخت نبودیم اما مطمئن باشید استقلال در کورس قهرمانی خواهد ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد پرسپولیس بتواند بعد از دریافت گل به بازی برگردد، گفت: فکر نمی‌کردیم پرسپولیس بتواند به بازی برگردد اما روی گل‌های اول و دوم اشتباه داشتیم و خوب عمل نکردیم.

تیموریان درباره احتمال جدایی از استقلال گفت: قولی که باشگاه استقلال به من داده بود اگر عملی کند در خدمت تیم هستم در غیر این صورت برخلاف میل باطنی تصمیم خواهم گرفت.

وی در واکنش به این سؤال که آیا احتمال جدایی از تیم استقلال را داری یا خیر، گفت:‌ بعد از بازی ذوب‌آهن در مورد این موضوع تصمیم خواهم گرفت.

 

------------------------------

حیدری: در شروع نیمه دوم تمرکز نداشتیم/ چند بازی است که نمی‌توانیم از برتری تیم دفاع کنیم

 

خسرو حیدری پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل پرسپولیس، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول روی حریف فشار زیادی آوردیم. در این نیمه یک گل به ثمر رساندیم و پیروز به رختکن رفتیم.

وی افزود: در چند دقیقه ابتدایی نیمه دوم تمرکز نداشتیم و آنها یکی دو موقعیت به دست آوردند. می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما بازیکنانمان بی‌تجربگی کردند و دو گل دریافت کردیم.

هافبک استقلال در رابطه با اینکه یکی از خبرنگاران از او پرسید استقلال بهتر بازی کرد، اظهار داشت: آنها هم موقعیت‌هایی داشتند البته از لحاظ بازی ما بهتر بودیم ولی آنها برنده شدند. قشنگی فوتبال همین است.

حیدری در مورد اینکه بهرام افشارزاده اعلام کرده استقلال باید در نیمه دوم با یک برنامه دیگر کار می‌کرد و انتقادات کلی از مجموعه تیم داشته است، اظهار داشت: در ابتدای نیمه دوم تمرکز نداشتیم و تعدادی از بازیکنان ما اولین دربی خود را پشت سر می‌گذاشتند البته این مسئله طبیعی بود. روی برخی اشتباهات گل تساوی را دریافت کردیم. در جریان بازی خیلی‌ها فکر می‌کردند به خاطر عقب کشیدن پرسپولیس گل دوم را می‌زنیم؛ اما روی چند ضربه ایستگاهی آنها در نهایت به گل رسیدند. مشکلی که ما در یکی دو بازی داشتیم این است که گل اول را به ثمر می‌رسانیم؛ اما بعد از آن نمی‌توانیم از برتری خود دفاع کرده و گل‌های بعدی را دریافت می‌کنیم.

------------------------------

 

عمران زاده: پرسپولیس روی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید

 مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها هیچ موقعیتی نداشتند و تنها روی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل رسیدند.

حنیف عمران‌زاده پس از شکست دو بر یک استقلال در دربی 79 گفت: خیلی خوب بازی کردیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما پرسپولیسی‌ها هیچ موقعیتی نداشتند و تنها روی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل رسیدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس به هیچ عنوان مستحق پیروزی نبود و ما هم مستحق باخت نبودیم، آنها روی دو ارسال ما را شکست دادند، تنها دو بار سانتر کردند و به گل رسیدند.

اخبار ورزشی - فارس


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------