دلایل باخت استقلال برابر ذوب آهن از زبان مظلومی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مظلومی:از رحمتی تشکر می‌کنم چون روز خوبش بود!/ هیات مدیره هرگاه بخواهد می‌روم تا پاسخگو باشم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از مهدی رحمتی تشکر می‌کنم که روز خوبش بود اما از گل دوم تعجب می‌کنم که داور خطا اعلام نکرد.

پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر صفر مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت نیمه اول بازیکنان ما خوب بودند و موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم و اگر آنها گل می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد زیرا هدف ذوب آهن ضد حمله بود و در نیمه اول حریف را بسته بودیم اما تیمی که گل نزند گل می‌خورد و در نیمه دوم روی یک اشتباه ساده گل خوردیم و تیم بهم ریختیم و چند موقعیت گلزنی به حریف دادیم.

وی افزود: از رحمتی تشکر می‌کنم چون روز خوبش بود اما روی گل دوم تعجب می‌کنم که داور نزدیک به صحنه بود و خطا روی بازیکن ما گرفته نشد. بازیکنان باید جواب بدهند که چرا به این راحتی اشتباه کردند و گل خوردند. ذوب آهن روی ضد حملات بسیار خوب بود و به آنها تبریک می‌گویم .ان‌شالله در بازی‌های آینده جبران کنیم و باید از هواداران تشکر می‌کنم و تیم می بازد ولی باز هم تشویق‌مان می‌کنند و ان‌شالله جبران می‌کنیم.

وی در مورد اظهارات عضو هیات مدیره استقلال که گفته باید مظلومی پاسخگوی باخت باشد، گفت: هر وقت بخواهند می‌روم و پاسخ می‌دهم.

سرمربی استقلال در مورد کند بودن خط دفاع استقلال گفت: نظم دفاع ما در نیمه اول خوب بود اما بعد از اشتباهی که مدافع ما کرد آشفتگی شد البته در نیمه اول خوب بودند و ذوب آهن خوب ضد حمله می‌زد. ما جلو رفتیم و دفاع‌مان باز شد و هر دو گل روی اشتباه ما به ثمر رسید.

----------------------------

گل‌محمدی:از جهانبازی بابت اعتراض شدیدم عذر می‌خواهم/قول می‌دهم خودم را بیشتر کنترل کنم

 

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: دو هفته سخت را پشت سر گذاشتیم و با وجود شایستگی نتوانستیم امتیازی بگیریم و این مساله فشار زیادی به ما وارد کرد. در نیمه اول این بازی هم بد بازی کردیم و شاید بد بودن ما به خاطر استرس بیش از حد و جو سنگین ورزشگاه بود.

وی افزود: ما بازیکنان جوان داریم و خوب کار نکردیم و خوش شانس بودیم در نیمه اول و چند موقعیت گل به حریف دادیم و در نیمه اول شانس گلزنی هم داشتیم. نیمه اول بدون اینکه گل بخوریم به رختکن رفتیم و نیمه دوم نیمه خیلی خوبی برای ما بود، بهتر حریف را تحت فشار قراردادیم و زمین را از حریف گرفتیم.

گل محمدی ادامه داد: نیمه دوم از نظر خلق موقعیت و نوع بازی و حتی پا‌س‌هایی که بهم می‌دادیم هدفمند بود و از هواداران هم تشکر می‌کنم که با وجود راه دور امدند و ما را تشویق کردند و به ما دلگرمی دادند. از مجموعه باشگاه هم باید تشکر کنم و با وجود نتیجه نگرفتن فشاری روی ما نبود و نشان می‌داد که مجموعه ذوب آهن مجموعه‌ای نیست که با یک دو باخت بهم بریزد و این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنم و از بازیکنان هم به خاطر بازی زیبا تشکر می‌کنم و از اذری هم تشکر می‌کنم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه نظری جویباری گفت با اعتراضش به داور او را تحت تاثیر قرار داد، گفت: من به صحبت‌های نظری جویباری احترام می‌گذارم و شاید اعتراضم خیلی تند بود اما در آن صحنه داور می‌توانست به جای خطا ادامه بازی بدهد. در هر صورت نباید این کار را می‌کردم و از این کارم پشیمانم که اینقدر به داور اعتراض کردم و از جهانبازی عذرخواهی می‌کنم و اعتراضم شدید بود اما هیچ وقت حرف‌های توهین آمیزی نزدم.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت، گفت:نیمه اول ما بد بازی کردیم و آنها موقعیت داشتند و بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم باید حریف را بیشتر تحت فشار قرار بدهیم البته نیمه دوم بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و حتی سه مقابل یک نفر قرار می‌گرفتند که دلیلش دوندگی و انگیزه زیاد بازیکنان ما بود.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا انقدر در سه هفته عصبانی می شوید، گفت: حق با شماست قول می دهم خودم را بیشتر کنترل کنم.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------