اظهارات مظلومی پس از پیروزی مقابل نفت تهران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مظلومی: بازی نفس‌گیری بود/از عملکرد پرو پیچ راضی نیستم،برای بازی امروز به برهانی نیاز نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازی نفس‌گیری بود و استرس دو تیم بالا بود. استقلال مقابل نفت سال گذشته در سه مسابقه برنده نشده بود.

پرویز مظلومی پس از پیروزی مقابل نفت تهران و صدرنشینی در لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی نفس‌گیری بود و استرس دو تیم بالا بود. استقلال مقابل نفت سال گذشته در سه مسابقه برنده نشده بود.

وی افزود: در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی زند در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم عملکرد حریف در نیمه اول را به طور کامل آنالیز کردیم و متاسفم که بعد از گل دوم کمی عقب کشیدیم. البته این طبیعی است و گاهی اوقات بازیکنان ما احساسی کار می‌کنند. در 20 دقیقه آخر این رفتار ما باعث شد که روی دروازه ما فشار بیاورند. به نفت هم تبریک می‌گویم و این شکست چیزی از ارزش های نفت کم نمی‌کند.

مظلومی در مورد عملکرد پروپیچ گفت: از عملکردش راضی نیستم و انچه می‌خواستم انجام نداد. او را برای انجام کارهای تهاجمی آوردیم تا از ضربات سرش استفاده کنیم که در ضربات ایستگاهی نفت هم به ما کمک کند.

مظلومی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری کار خودش را انجام داد و گاهی اوقات در کنار خط اشتباهاتی انجام می‌شد و در یک صحنه به تمارضی که کنار خط شد و مانع حمله ما شد اعتراض داشتم . البته جهانبازی در کل داوری خوبی داشت. عادت ندارم به داوری اعتراض کنم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت ریوالدو، گفت: ریوالدو هنوز تمرین می‌کند و هنوز کمیته انضباطی او تشکیل نشده است و باید بدنش آماده شود.هر وقت آماده شود از او استفاده می‌کنیم.

وی در مورد غیبت برهانی و یعقوب کریمی گفت:  نیاز نبود آرش امروز در فهرست 18 نفره باشد. برهانی هم بازیکن بزرگی است و در تیم ما بزرگی می‌کند و یعقوب کریمی هم بعد از بازی با گسترش در تمرینات حضور نداشت و از دیروز به جمع ما ملحق شد و اگر می‌توانست بازی کند حضورش به تیم ما کمک می‌کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------