تشکیل پرونده انضباطی علیه آزمون در فوتبال روسیه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باشگاه روبین کازان قصد دارد پرونده انضباطی علیه بازیکن ایرانی در لیگ روسیه تشکیل دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری ورزش روسیه، وضعیت سردار آزمون در فوتبال روسیه پیچیده شده است و ممکن است به وضعیت این بازیکن در لیگ روسیه تاثیر بگذارد. این بازیکن ایرانی اخیرا در اینستاگرام خود بعد از چند جلسه تمرین با روبین کازان نوشت: می دانم دوست دارید در جمع تان بمانم ولی ...


به نظر می رسد آزمون دوست دارد بار دیگر شاگرد قربان بردیف باشد و به همین دلیل منتظر است تا تیم بعدی بردیف در فوتبال روسیه مشخص شود. تیم اسپارتاک مسکو به این مربی و بازیکن پیشنهاد داده و شاید این دو باید در اسپارتاک مسکو بار دیگر با هم کار کنند.


از سوی دیگر بنفیکا پرتغال نیز به دنبال یک بازیکن برای خط حمله است تا جانشین نیکولاس گایتان شود و به همین خاطر سردار آزمون یکی از گزینه های این تیم است.


در این بین باشگاه روبین کازان از غیبت بازیکن ایرانی خود در تمرینات این تیم راضی نیست. این اتفاق بعد از جام ملت‌های آسیا نیز رخ داد؛ جایی که آزمون بدون اجازه در تمرینات تیم بیلیاتدینف شرکت نکرد و سپس راهی روستوف شد تا در این تیم فوتبال خود را در لیگ روسیه ادامه دهد.


این برای دومین بار است که آزمون در حالی که با روبین کازان قرارداد دارد در تمرینات این تیم بدون اجازه حضور ندارد و یک طرفه تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.
روبین کازان اخیرا اعلام کرده است این بازیکن برای فروش نیست و به نظر می‌رسد این باشگاه قصد دارد تا پرونده انضباطی برای بازیکن ایرانی تشکیل دهد.
43

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------