امضای قرارداد با لیونل مسی برای فلورنتینو پرس یک رویا باقی ماند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس باشگاه رئال مادرید دوست داشت با بازیکنی همچون لیونل مسی قرارداد امضا کند اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، فلورنتینو پرس در برنامه EL Larguero شبکه SER درباره موضوعات مختلفی همچون وضعیت کنونی باشگاه، کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان و گرت بیل صحبت کرد. رییس باشگاه رئال مادرید درباره قضاوت در ‌اسپانیا گفت‌: داوری ‌اسپانیا شفاف نیست. باید یک قانون مشخص وجود داشته باشد و بر اساس آن محرومیت‌ها انجام شود. وجود فناوری بازبینی تصاویر (VAR) نقش اساسی در قضاوت دارد. استفاده از VAR باعث می‌شود که داوران کمتر اشتباه کنند. من موافق تکنولوژی هستم. تکنولوژی برای فوتبال خوب است. علاوه بر این باید برای بازی‌های مهم از داوران با تجربه استفاده کرد نه از داوران بی تجربه.

 

پرس در مورد دخالت داشتن در تعیین ترکیب اصلی اظهار کرد: هرگز در این موضوع دخالت نکرده‌ام. سرمربیانی که مادرید را ترک می‌کنند از این اتفاق خشنود نیستند و به همین خاطر شایعاتی در رابطه با این موضع به وجود می آورند. هرگز این کار را انجام نداده‌ام. سرمربیان باید آزادی عمل داشته باشند و من این اجازه را به آن ها می دهم.

 

روزنامه‌ پرتغالی A Bola چند ماه پیش به جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید اشاره کرد و این شایعه در رسانه‌های جهان مطرح شد. رییس باشگاه مادرید در این رابطه اظهار کرد: این خبر را این روزنامه‌ پرتغالی منتشر کرد. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. سپس همه رسانه‌ها به این موضوع پرداختند. رونالدو تنها از مسائل مالیاتی عصبانی و ناراحت بود و به نظر نمی‌رسید چنین تصمیمی گرفته باشد. او به من گفته بود که در بهترین تیم جهان بازی می‌کنم. رونالدو در آن زمان در جام کنفدراسیون‌ها حضور داشت و سپس به تعطیلات رفت. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد اما در رابطه با جدایی‌اش به من چیزی نگفت. او در موناکو (مراسم بهترین‌های سال اروپا) درباره آینده‌اش کاملا واضح صحبت کرد و گفت‌ از بودن در مادرید خوشحال است. رونالدو بدون شک چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

 

پرس در ادامه‌ افزود: نگرانی در مورد فرار مالیاتی رونالدو وجود ندارد. او هرگز چیزی را پنهان نکرده است. زمانی که چیزی برای پنهان کردن نباشد مجازاتی هم در کار نخواهد بود. به همین خاطر نگران نیستم.

 

رییس باشگاه مادرید در مورد آینده گرت بیل اظهار کرد: بیل یکی از بهترین بازیکنان‌مان است و از بودن او در تیم خشنود هستیم. ژوزه مورینیو هرگز پیشنهادی برای جذب او نداده است. بازیکنان رئال مادرید تا یک سال آینده غیر قابل فروش هستند. پس از فینال کاردیف تصمیم گرفتیم بازیکنانی که در تیم خوب بازی می‌کنند را نفروشیم.

 

پرس در ادامه افزود: بیل تاکنون به همراه مادرید یازده عنوان کسب کرده و نقش مهمی در این رابطه داشته است. سال گذشته با آسیب‌دیدگی‌ مهمی روبرو شد و این موضوع باعث شد در حد انتظار ظاهر نشود. امیدواریم دوباره بتوانیم شاهد بازی‌های خوب بیل باشیم.

 

رییس باشگاه رئال مادرید درباره شرایط کنونی جهان فوتبال گفت‌: در حال‌ حاضر جهان فوتبال تغییرات زیادی کرده و افراد ثروتمند زیادی وارد این ورزش شده‌اند. مالکیت اغلب باشگاه‌های انگلیسی به دست ثروتمندان است، به همین خاطر انتقال‌های گران قیمتی رخ می‌دهد که پیش از این غیر قابل تصور بود. ما نیز می‌توانیم یک بازیکن را به قیمت ۱۸۰ یا ۲۰۰ میلیون یورو جذب کنیم اما با توجه به داشتن تیم کنونی این کار لازم نیست. تنها باید مراقب بازیکنانی باشیم که در اختیار داریم.

 

پرس در مورد امضای قرارداد با کیلیان ام‌باپه اظهار کرد: مذاکراتی وجود داشت اما در نهایت او تصمیم گرفت پاری ‌سن‌ ژرمن را انتخاب کند، چون در پاریس متولد شده و به نظرم برای او بهتر است. مادرید با توجه به در اختیار داشتن BBC نیاز جدی به این بازیکن نداشت.

 

رییس باشگاه مادرید به حضور زیدان به عنوان بازیکن و مربی در این باشگاه اشاره کرد و گفت‌: حضور او به عنوان سرمربی باعث شد نسبت به گذشته تغییر بزرگی در باشگاه ایجاد شود. اکنون بیش از این که پول از دست بدهیم، پول به دست می‌آوریم. در سال‌های گذشته شاهد فوتبال زیبایی از او بودیم. اکنون او سرمربی محبوب مادرید است. به چنین مربی نیاز داشتیم. زیدان زمانی که به عنوان بازیکن به مادرید پیوست باعث پیشرفت تیم شد و در حال‌ حاضر نیز به عنوان سرمربی چنین شرایطی دارد.

 

پرس درباره رویای خود گفت: اگر در نخستین دورانم به عنوان رییس باشگاه رئال مادرید لیونل مسی وجود داشت، بدون شک با او قرارداد امضا می کردم چون او بازیکنی در سبک زیدان است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------