کاپیتان تمرین‌های استقلال کیست؟



 باشگاه استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال روز گذشته ویدیویی از جشن تولدی که برای یکی از هواداران خود برگزار کرده بود را منتشر کرد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ رسانه باشگاه استقلال شب گذشته ویدیوی جالبی را منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت، جایی که شاگردان نکونام برای یک هوادار خاص این تیم که ویدیوهای او بارها وایرال شده است، جشن تولد کوچکی برگزار کردند. محمد فروزقی نام هوادار معروف استقلال است و با وجود اینکه او دارای معلولیت است، اما هیچ کدام از بازی‌های تیم محبوبش را از دست نمی‌دهد و چند باری نیز با حضور در استادیوم آزادی، به تشویق آبی پوشان پرداخته است.

 

این هوادار خاص استقلال که اهل شهرستان آبیک از استان قزوین است، به واسطه نزدیکی به استان البرز و پایتخت، هر از چندگاهی راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شده و تمرینات تیمش را نیز از نزدیک مشاهده می‌کند. به همین مناسبت ما با مادر و برادر محمد هم کلام شدیم تا در مورد سورپرایز جذاب استقلالی ها در تمرین و شرایط این پسر دوست داشتنی چیزهای بیشتری بدانیم؛

 

*از نحوه استقلالی شدن محمد شروع کنیم.

محمد حالا 28 سال دارد، او از 7،8 سالگی با مریضی CP دست و پنجه نرم می کرد . از زمانی که با قاب تلوزیون آشنا شد فوتبالی شد. دایی ها و عموی محمد همه استقلالی بودند و برادرش نیز همیشه در خانه پوستر بازیکنان و تیم استقلال را داشت همین موضوع و عشق او به فرهاد مجیدی باعث شد که او استقلالی شود.

 

*فرهاد مجیدی را هم از نزدیک دید.

بله داستانش طولانیست، اما اگر خلاصه بخواهم به شما بگویم زمان کرونا بود و بازی استقلال پدیده، آن زمان بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شد اما می توانم بگویم خواست خدا بود که محمد فرهاد مجیدی را دید، همه هماهنگی ها را خدا کرد، شاید برایتان جالب باشد اما آن روز پدر محمد به این در و آن در میزده که محمد به ورزشگاه برود اما کسی اجازه نمی داد اما مردی که ما هم نفهمیدیم چه کسی بود وقتی بی قراری پدر محمد را دید همه کارها را هماهنگ کرد و محمد اجازه ورود پیدا کرد، از آن زمان همیشه با هماهنگی آقا فرهاد و آقای بیژن طاهری محمد در تمرین استقلال حضور پیدا می کرد. بعد از رفتن آقای طاهری نیز از زمان آقای نکونام خود آقا جواد هماهنگ کردند و گفتند محمد همیشه اجازه ورود به تمرین را دارد و هیچ وقت نباید برای آمدن به تمرین تیم دچار مشکلی شود.

 

*از تولد و سورپرایز تیم بگویید.

تولد واقعا از قبل هماهنگ نشده بود و کاملا غافلگیر کننده بود، واقعا ما را خوشحال کردند، محمد آقای سید حسین حسینی و جواد نکونام را خیلی دوست دارد و این کارشان بیش از اندازه او را خوشحال کرد. محمد در تمرین تیم با همه ارتباط می گیرد و همه هم او را به خوبی می شناسند بازیکنان تیم می دانند گردن محمد باید به چه سمتی باشد و هر زمان که تشنه است می دانند که نی همراه اوست و باید با نی به او آب دهند، به نوعی او بخشی از خانواده استقلال است، وقتی به تمرین تیم می رود بهش خوش می گذرد و حتی اگر کسی همراه او نباشد خیال من بابت حضور او در آنجا راحت است چون می دانم همه هوای او را دارند. تازه او لقب کاپیتان را هم در استقلال دارد، این لقب هم از آنجایی می آید که قبل از اینکه برای اولین بار فرهاد مجیدی را ببیند سید حسین بازوبند کاپیتانی اش را بر بازوی محمد بسته بود و از آن زمان همه او را در تمرین کاپیتان صدا می کنند.

 

 باشگاه استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

*مشکلاتی که برای محمد و دیدن بازی تیمش وجود دارد چیست؟

استادیوم رفتن ما همیشه مشکل دارد. ما از سایت بلیت می گیریم برای محمد هم میگیریم، خبری از جایگاه معلولین نیست و همیشه درهای آن بسته است، اگر هم باز باشد اصلا قابل استفاده نیست. بازی با سپاهان اصلا ما را راه ندادند، بازی با تراکتور پشت دروازه بودیم بین دو نیمه به ما گفتند باید به بالا برویم. همیشه برای ورزشگاه رفتن مشکل داشتیم و داریم، برای جشن قهرمانی استقلال هم آقا فرهاد هماهنگی کردند اما کسی به ما اجازه ورود نداد. مشکل آمدن ما کنار زمین برای دیدن بازی ها هنوز حل نشده، بار آخر در بازی با سپاهان انقدر رفتار بدی با ما شده بود که محمد ترسیده بود و گفت دیگر به ورزشگاه نمی‌آید و بازی ها را در خانه می‌بیند. البته همیشه افرادی هم بودند که در ورزشگاه کمک حال ما بودند و کمک زیادی به ما می کردند.

 

*بازی های خارجی را نیز دنبال می کند؟

بله به شدت تیم بارسلونا را دوست دارد، کلا همه فوتبال ها را دنبال می‌کند به ورزش های کشتی و والیبال هم علاقه دارد. از همه مهم تر او عاشق تیم ملی است و کاری ندارد که چه کسی دروازه باشد و مهم این است که تیم برنده شود.

 

*آرزوی محمد چیست؟

شاید جالب باشه اما محمد واقعا دوست دارد مثل بازیکنان که قرارداد امضا می کنند و با مدیرعامل و پیراهن می گیرند او هم چنین عکسی بگیرد. امیدواریم که استقلال این فصل هم قهرمان شود و محمد بتواند در کنار آقا جواد در جشن قهرمانی تیم حضور پیدا کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------