لطف بزرگ کی‌روش به برانکو



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,کی‌روش
کی‌روش تنها سه بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کرد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار دوستانه مقابل تیم های تونس و الجزایر به ترتیب در تاریخ های 3 و 7 فروردین از سوی کارلوس کی روش اعلام شد. این لیست نسبت به لیست های قبلی کی روش یک تفاوت بزرگ داشت و آن هم کمتر بودن بازیکنان پرسپولیس نسبت به دفعات گذشته بود. در لیست جدید تیم ملی فقط سه بازیکن از پرسپولیس (امیری،حسینی،بیرانوند) حضور دارند. این سه نفر در حالی به تیم ملی دعوت شده اند که همیشه کی روش حداقل 5 تا 7 بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت می کرد. 

 

حالا انتخاب این سه بازیکن در شرایطی است که برانکو هیچ اعتراضی نسبت به این تصمیم نداشته و شاید خیلی هم خوشحال باشد. پرسپولیس قرار است روز 9 فروردین به مصاف تیم سایپا در لیگ برتر برود و برد یا مساوی در این بازی می تواند قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر را مسجل کند.

 

همچنین این تیم روز 13 فروردین باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نسف قارشی در ازبکستان برود که برد در این بازی می تواند جواز صعود پرسپولیس به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بدهد. به همین دلایل است که برانکو از کم تعداد بودن بازیکنانش در اردوی تیم ملی خوشحال است. قطعا این دو دیدار دوستانه می توانست بسیاری از بازیکنان اصلی پرسپولیس را خسته و کار برانکو را برای این بازی ها سخت کند اما حالا برانکو باید از کی روش بابت این انتخابش تشکر کند و خوشحال باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------