علی کریمی همین اول کار برای استیلی شرط گذاشت



اخبار,اخبارورزشی,علی کریمی


 اخبار ورزشی - علی کریمی همین اول کار برای استیلی شرط گذاشت

علی کریمی در راه‌آهن. نام کریمی وقتی در کنار راه‌آهن قرار گرفت که مالک جدید این تیم حمید استیلی شد. عضو هیات مدیره پرسپولیس تیم بلاتکلیف راه‌آهن را گرفت و نکته جالب اینکه از همان روز اول بامردانی وارد مذاکره شد که از پرسپولیس بیرون آمده بودند.

استیلی به سراغ نام‌های بزرگی مثل عابدزاده رفت و با این مربی سرشناس وارد مذاکره شد. حالا این مربی در تیم استیلی است اما شرایط برای علی کریمی فرق می‌کند، کریمی پیشنهادهای تیم‌های آمریکایی و ملوان را نادیده گرفت تا به تیم استیلی نزدیک شود البته آمدن کریمی به تیم استیلی یک فرق اساسی با مذاکرات قبلی دارد.

جادوگر می‌آید به شرط اینکه راه‌آهن خوب بسته شود. این بازیکن با تجربه می‌داند با شرایط راه‌آهن این امکان وجود دارد که در لیگ آتی چندان نتواند خوب نتیجه بگیرد و تنها راه جبران وقت‌هایی که این تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد آمدن بازیکنان بزرگ است.

پس در روزی که با استیلی بر سر میز مذاکره نشستند شرطش این بود: «می‌آیم به شرط اینکه تیم را خوب ببندی.» بعد از این مذاکره همه چیز تا تصمیم نهایی بلاتکلیف ماند و هنوز معلوم نیست مقصد نهایی کریمی راه‌آهن است یا تیمی دیگر! طرف دیگر ماجرا استیلی است؛ مالکی که آمده تا همه چیز را درست کند اما زمان را از دست داده و برای جذب گزینه‌هایی که بتوانند در طول لیگ به او کمک کنند مشکل دارد.

 

رقم‌های میلیاردی بازیکنانی که بازار نقل و انتقالات را قرق کرده‌اند باعث عقب‌نشینی مشتریان می‌شود و شرایط جذب بازیکنان را سخت کرده است اما تنها شرطی که علی کریمی را به راه‌آهن و خواسته‌های استیلی نزدیک می‌کند جذب بازیکنان مطرحی است که بتوانند عصای دست این تیم قدیمی باشند.
 اخبار ورزشی -  روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------