شوماخر بدون حافظه، بدون قدرت تکلم



اخبار,اخبارورزشی,وضعیت  جسمانی شوماخر

 

 اخبار ورزشی - شوماخر بدون حافظه، بدون قدرت تکلم

 شرایط میشاییل شوماخر امیدوار کننده نیست هر چند نسبت به زمانی که در کما بود خیلی بهتر است.

به گزارش جام جم ورزشی ، راننده اسطوره ای فرمول یک سال گذشته هنگام اسکی بازی در فرانسه دچار سانحه شد و پس از برخورد با یک سنگ به کما رفت. مدت ها طول کشید تا او از کما خارج شود. در مدتی که او در کما به سر می برد خبرها یکی از یکی ناامید کننده تر بود.

 

اینکه او دیگر هرگز به هوش نمی آید و یا اینکه اوضاعش بسیار خطرناک است. با تمام این اتفاقات اما شوماخر با کمک پزشکان به هوش آمد. با اینکه شوماخر به هوش آمده اما باز هم حال و روز او تعریف چندانی ندارد. او دائم باید تحت نظر پزشک باشد و یک پرستار شبانه روز از او مراقبت می کند. علاوه بر آن نه قدرت تکلم دارد و نه اینکه می تواند چیزی را به خاطر بیاورد و به عبارت دیگر حافظه خود را تقریبا به طور کامل از دست داده است. البته اخبار جسته و گریخته حاکی از آن است که و حداقل اعضای خانواده خود یعنی همسر و فرزندانش را می تواند بشناسد.

به هر حال و با توجه به شرایط کنونی شوماخر پزشکان پس از بررسی ها به این نتیجه رسیده اند که شوماخر تا آغاز سال میلادی جدید می تواند بهبودی نسبی خود را به دست بیاورد و به خانه برگردد. همسر شوماخر از دادن جزئیات بیشتر درباره شرایط کنونی شوماخر به رسانه ها خودداری می کند.


  اخبار ورزشی - جام جم ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------