كی روش: در پرتغال ما را شكنجه، توهین و تحقیر كردند



اخبار,اخبارورزشی,كی روش

 

 اخبار ورزشی -  كی روش: در پرتغال ما را شكنجه، توهین و تحقیر كردند

سرمربی تیم ملی ایران گفت: «فکر می کنم بامداد سه شنبه برای امضای قرارداد و آغاز کار به تهران سفر کنم.»

به گزارش جام نیوز، کارلوس کی روش درباره برکناری ناگهانی پائولو بنتو از سرمربیگری تیم ملی پرتغال عنوان کرد: «سرمربیان تیم ملی در پرتغال همواره طی سال های گذشته مورد شکنجه، توهین و تحقیر قرار داشته اند. این اتفاق بارها و بارها رخ داده است و حالا این بار با بنتو هم چنین رفتاری صورت می گیرد.»

 وی ادامه داد: «متاسفانه رسانه ها انتقاهادی ناعادلانه ای از بنتو طی ماه های اخیر کردند و در نهایت دادگاه افکار عمومی بر پایه چنین انتقادهایی، او را به دادگاه بردند. در این شرایط درها برای ورود مربی جدید بسته می شود و هر فردی بیاید نسبت به شغل خود حس بی اعتمادی دارد.»

کی روش تاکید کرد: «من آینده ای برای فوتبال پرتغال در شرایط فعلی نمی بینم. اینجا همه خوبی‌های شما را از یاد می‌برند و تنها به شما حمله می‌کنند. شخصا پیش بینی می کردم پرتغال با بنتو به یورو می رود اما این تصمیم همه را شگفت زده کرد.»

سرمربی تیم ملی ایران که به تازگی با فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید قرارداد با تیم ملی به توافق رسیده است در خصوص این موضوع گفت: «پس از اینکه نسخه نهایی قرارداد فدراسیون فوتبال ایران توسط علی کفاشیان برای من ارسال شد، آن را مطالعه و موافقت خود را برای تمدید قرارداد با تیم ملی ایران به شخص کفاشیان اعلام کردم.»

وی ادامه داد: «بر همین اساس قصد دارم خیلی زود به ایران بیایم تا کارم را با تیم ملی ایران آغاز کنم و برنامه ریزی های لازم را به عمل بیاورم.»

سرمربی تیم ملی که به نظر می رسد بر خلاف گذشته دیگر مشکلی برای ادامه کارش با تیم ملی ایران وجود نخواهد داشت در پاسخ به این سوال که چه زمانی دقیقاً برای آغاز کار با تیم ملی به کشورمان بازخواهد گشت، گفت: «تلاش می‌کنم هر چه زودتر به تهران سفر کنم و امیدوارم هماهنگی های لازم برای این کار نیز زودتر به عمل بیاید. در نهایت فکر می کنم اوایل وقت سه‌شنبه آینده (بامداد سه شنبه) برای امضای قرارداد و آغاز کار به تهران سفر کنم.»


 اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------