حمله شدید خلعتبری پس از حذف از تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی, خلعتبری


 اخبار ورزشی - کی روش مشتری نداشت، خودش را به ما تحمیل کرد؛
حمله شدید خلعتبری پس از حذف از تیم ملی

هافبک تیم سپاهان گفت: «اگر ما در جام جهانی با هر کس دیگری جز کی روش بودیم صد در صد نتایج بهتری می گرفتیم و الان هم چون او مشتری نداشت، خودش را به فوتبال ایران تحمیل کرد.»

محمد رضا خلعتبری درباره اظهارات تند رییس کمیته مشوقین پرسپولیس علیه خود عنوان کرد: «این رفتار دستمزد 5 گل سه امتیازی بود که فصل گذشته برای پرسپولیس زدم. انگار یادشان رفته است این هواداران پرسپولیس بودند که هر چه از دهانشان در آمد به من گفتند. در حالی که من بازیکن سپاهان هستم و باید برای گلی که زده ایم شادی کنم.»

وی درباره اینکه لیدرهای پرسپولیس مدعی شده اند که این بازیکن حرکت زشتی مرتکب شده است گفت: «اصلا اینطور نیست. من هیچ بی احترامی به هواداران و لیدرهای پرسپولیس نکردم.»

 هافبک سپاهان درباره انتشار فهرست جدید تیم ملی که نامی از وی در آن وجود ندارد اظهار داشت: «خدا را شکر می کنم. جام جهانی را از دست دادم. حالا برای جام ملت ها غصه بخورم. از این گذشته کی روش، مهدی رحمتی، علی کریمی که الان دستیارش شده و برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی کلی زحمت کشیدند را به برزیل نبرد. حالا من بنشینم برای استرالیا غصه بخورم. کی روش ثابت کرده به راحتی از اسم ها می گذرد.»

وی افزود: «در همین چند بازی کلی تلاش کردم. گل زدم. پاس گل دادم. اما می بینید که اصلا توجهی به این مسائل نشد. خودم را هم گول نمی زنم. من دیگر قید تیم ملی را زده ام و بهتر است جوانان برای آن تلاش کنند.»

خلعتبری درباره اینکه به نظر می رسد هنوز خودش فرصت بازی در تیم ملی را دارد گفت: «این حرف ها برای دلخوشی است. من خودم می دانم با این عملکرد باید دعوت می شدم اما کی روش توجهی ندارد چون معتقدم اگر ما در جام جهانی با هر کس دیگری جز کی روش بودیم صد در صد نتایج بهتری می گرفتیم و الان هم چون او مشتری نداشت، خودش را به فوتبال ایران تحمیل کرد تا در جام ملت ها هم باشد. باز هم می گویم اگر ما با یک مربی ایرانی به جام ملت ها برویم به طور حتم از نتایجی که کی روش می خواهد بگیرد بهتر نتیجه می گیریم.»

 اخبار  ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------