پیشنهاد پنجعلی برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,پنجعلی

 

 اخبار ورزشی  - پیشنهاد پنجعلی برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس

 مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است از بین کلانی یا کاشانی یک نفر به عنوان سرپرست موقت باشگاه معرفی شود و کارها را انجام دهد.

محمد پنجعلی در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با النصر عربستان، لخویای قطر و برنده بازی الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: کار پرسپولیس در آسیا سخت است. ما وارد بازی‌هایی می‌شویم که تمام تیم‌های حاضر در آن حرفه‌ای هستند. در این شرایط به صورت مقطعی هم که شده باید حرفه‌ای باشیم تا به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: شرایط این‌ روزها فقط به ضرر پرسپولیس است، به نظر من وزارت ورزش و جوانان در این مقطع باید به پرسپولیس کمک کند تا تیم بتواند چند بازیکن خوب در حد لیگ قهرمانان آسیا جذب کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست در این برهه از زمان و با توجه به مشکلات حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل پرسپولیس تغییر کند، گفت: برای این کار زمان نداریم و بهتر است از بین کلانی یا کاشانی یک نفر به عنوان سرپرست موقت باشگاه معرفی شود و کارها را انجام دهد.

پنجعلی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان باید به پرسپولیس کمک مالی کند چون برای حضور تیم‌های همگروه پرسپولیس در ایران و مخارج آنها پول می‌خواهیم. اعضای هیئت مدیره هم باید تلاش کرده و پرسپولیس را از این شرایط خارج کنند.
 
 اخبار ورزشی  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------