آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان خادم



اخبار,اخبارورزشی,امیر خادم

 

 اخبار ورزشی  - خادم: طاهری مدیرعامل پرسپولیس است/من هم باید به دادگاه بروم/سیاسی 30 میلیارد به 3 تیم داده

 نماینده وزیر ورزش می گوید پرسپولیس مدیر جدیدی دارد و کسی نیست غیر از مشاور عالی اقتصادی وزیر ورزش.

به گزارش خبرآنلاین ؛ امیر خادم در گفت و گو با رادیو ورزش درباره آخرین شرایط پرسپولیس حرف زد. او اکبر طاهری نایب رئیس هیات مدیره سرخ ها را که از سوی هیات مدیره مسئول اجرایی تیم شده مدیر جدید این تیم نامید و گفت:«در پرسپولیس مسائل مختلف، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد. در حال حاضر هم اتفاقی برای مدیرعامل افتاد که با مشکل روبه روست.

 

در حال حاضر اعضای هیأت مدیره طاهری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. او هم مصمم است تا در فصل نقل و انتقالات بتواند از شرایط استفاده کند. پرسپولیس یکی از گران‌ترین تیم‌های لیگ است و این انتظار بود که در زمین هم حضور خوبی داشته باشند که این اتفاق رخ نداد.

او در ادامه گفت کمکی از سوی حسین هدایتی به تیم انجام شده که احتمالا خرج خریدهای نیم فصل این تیم می شود؛« ما برای پیدا کردن اسپانسر اقدام کرده‌ایم. اولین حمایت از سوی هدایتی بود که مبلغی را چند روز گذشته به باشگاه داد. 3-2 بخش دیگر هم اعلام آمادگی کرده‌اند. با آنها در حال صحبت هستیم. به نتیجه برسیم به باشگاه معرفی می‌کنیم.»

خادم درباره اینکه مشکل اسپانسر قبلی حل شد یا خیر، گفت:« این موضوع بحث حقوقی است. به خاطر همین هم مدیرعامل احضار شده است. اجازه دهید دادگاه اعلام نظر کند بعد ما پاسخ دهیم. ما یک طرف دعوا هستیم اما تصمیم‌گیرنده قوه قضائیه است.»

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره اینکه اعلام شده مشکل سیاسی فقط بحث مالی نیست و به سفرش به اسپانیا هم مربوط می شود، توضیح داد:« ما هم بر اساس شنیده‌هایی که شما می‌گویید اطلاعات داریم.»

خادم درباره اینکه درباره این مشکل دادگستری شما یا وزیر ورزش را احضار نکرده است، گفت:« به این شکل نه. البته من حضور پیدا می‌کنم و با بازپرس صحبت خواهم کرد. قراردادی که حالا محل اشکال است من هم به عنوان شاهد امضا کردم. البته یک قرارداد فکر نمی‌کنم چنین مشکلاتی را ایجاد کند.»

معاون وزیر ورزش در پایان درباره اینکه تا تعیین تکلیف وضعیت باشگاه طاهری به کار ادامه خواهد داد، گفت:« سیاسی در این مدتی که به فوتبال آمده 30 میلیارد برای سه تیم در فوتبال شخصا هزینه کرده است. برای پرسپولیس هم 8-7 میلیارد هزینه کرده. به نظر می‌آید جمع‌بندی هیأت مدیره این است تا تعیین تکلیف، باشگاه توسط طاهری اداره شود. عمده مشکلات این باشگاه درباره جذب نفرات است. مدیران این باشگاه نگران پیدا کردن بازیکن هستند. طبیعتا باید استخوان‌بندی تیم خوب بسته می‌شد. به هر حال کادر فنی کارش را کرده اما این فصل در زمین خوب نبوده است.»

خادم البته نگفت باقی این پول ها در کدام تیم ها هزینه شده ولی حرفهای غیر رسمی نقل شده درباره سیاسی این است که او بیش از 10 میلیارد تومان در پرسپولیس ، همین مبلغ را در استقلال و مبلغی هم در راه آهن هزینه کرده است. چیزی که سبب شده تا دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی قبل از هر چیز به دنبال این باشد تا بداند چرا یک چهره دور از ورزش بی آنکه برنامه ای برای برند سازی در فوتبال داشته باشد ، اینگونه در فوتبال هزینه کرده است.
 
اخبار ورزشی  - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------