نکونام و کارلوس به چه کسی رای دادند؟



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

 

 اخبار ورزشی  -  سرانجام کروش به هموطنش رای داد/ رای نکونام و کارلوس این بار کریس رونالدو بود

 سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران سرانجام به هموطنش کریس رونالدو برای توپ طلا رای داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران برای اولین بار در 3 سال گذشته به کریس رونالدو برای بردن توپ طلا رای داد. او که یکی از 3 نماینده صاحب رای ایران در انتخاب بهترین های دنیا بود به ترتیب به رونالدو ، مسی و نویر رای داد. البته این رایی بود که نکونام هم داده بود و البته در نهایت هم این 3 با همین ترتیب انتخاب شدند. سیامک رحمانی دیگر ایرانی صاحب رای به رونالدو ، توماس مولر و مسی رای داده بود.

 

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی امسال هم مثل هر سال درباره رای خود گفت:« تنها می توانم بگویم مثل هر سال این رای من نبود ف رای مربیان ایرانی بود و دوباره نظرات شان را پرسیدم و برا اساس آرای آنها نظرم را اعلام کردم.

 

او در دو سال گذشته از سوی رسانه های پرتغالی برای رای ندادن به رونالدو زیر فشار بود اما هر بار می گفت خصومتی با کاپیتان سابق تیمش ندارد اما این رای شخصی نیست که او به هموطنش بدهد. کروش البته بعد از 4 سال دلخوری از رونالدو در جام جهانی گذشته از او تعریف کرد و گفت نقش زیادی در رسیدن تیمش به جام جهانی داشته است. کروش در جام جهانی 2010 از رونالدو ستاره تیمش دلخور بود و تیم آنها در آن بازی ها با شکست برابر اسپانیا حذف شد.


 اخبار ورزشی  -  خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------