دلیل عجیب درخشان برای اخراج ۳ بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, درخشان

روز گذشته حمید درخشان ۳ بازیکن پرسپولیس را از این تیم اخراج کرد و از مسائل انضباطی سخن گفت اما از اردوی تیم خبر می رسد که این اتفاق، دلیلی عجیب داشته است.

  روز گذشته حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ۳ بازیکن تیمش را از این تیم اخراج کرد تا شوک عجیبی به تیمش قبل از بازی با پدیده بدهد.

درخشان دیروز و بعد از تمرین با افشین اسماعیل زاده، مهدی دغاغله و محمد عباس زاده که از تیم کنار گذاشته شدند جلسه گذاشت و اعلام کرد حق تمرین ندارند.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که این نفرات مشکل انضباطی دارند و به باشگاه سپرده شده اند اما از درون تیم خبر می رسد که به درخشان توصیه شده این سه نفر را از تیم کنار بگذارد تا مشکل ناکامی ها حل شود و هیچ بحث فنی یا انضباطی وجود ندارد.

جالب اینکه این سه بازیکن در فصل جاری و در زمان حضور درخشان فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده اند و مشخص نیست بر چه اساس توصیه افراد خاص! بدون منطق و توجیه عقلانی پذیرفته می شود.

حال این سوال نیز پیش آمده چطور بازیکنی مثل پیام صادقیان که بارها مشکلات انضباطی داشته از سوی درخشان اخراج نمی شود اما بازیکنانی مثل دغاغله و اسماعیل زاده که تاکنون هیچ مشکلی ایجاد نکرده اند به بهانه مشکل انضباطی از تمرین محروم می شوند.
 
 اخبار ورزشی  -  نامه
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------