دعوت فوتبالی رخشان بنی اعتماد



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی بانوان ایران

رخشان بنی اعتماد در آستانه یکی از بازی های تیم فوتبال ملی زنان از همه بانوان دعوت کرد که به حمایت از این تیم بپردازند.

به گزارش خبرآنلاین، عصر پنجشنبه تیم فوتبال ملی زنان ایران در مقابل تیم ازبکستان قرار می گیرد. این دومین بازی تدارکاتی تیم ملی بانوان ایران برابر تیم پرقدرت آسیایی است. مسابقه ای که در ورزشگاه آرارات تهران برگزار می شود تا بانوان به سادگی بتوانند در ورزشگاهی اختصاصی حاضر شوند. مسابقه ای که حضور تماشاگران در آن سبب می شود تا ملی پوشان ایران تجربه بالایی برای حضور در بازی های انتخابی المپیک پیدا کنند .

 

مسابقات مهمی که از چند ماه دیگر شروع می شود. اهمیت این بازی تدارکاتی سبب شده تا چهره  سرشناس سینمای ایران یعنی رخشان بنی اعتماد هم به حمایت تیم ملی بانوان بیاید. کارگردان سرشناس سینمای ایران که خانواده ای فوتبالی دارد در پیامی از همه زنان خواست تا با حضور در ورزشگاه آرارات تیم فوتبال ملی زنان ایران را حمایت کنند. 


در پیام او آمده است: «روز پنجشنبه 23 اسفندماه ساعت 2 بعداز ظهر تیم فوتبال ملی زنان کشورمان با تیم ازبکستان ​مسابقه دارد.حضورهمگانی ما زنان ، نماد یک حرکت جمعی ، در توجه به دختران و زنان قهرمان ورزش کشورمان است .پنجشنبه 23 اسفندماه به ورزشگاه آرارات برویم .اراده کنیم که روز مسابقه یک جای خالی در ورزشگاه باقی نماند .»

 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------