آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

پردرآمدترین تیم های ورزشی جهان+نمودار



اخبار,اخبارورزشی, پردآمدترین ستارگان ورزش

بنابرگزارش سالانه (Sportingintelligence) که به بررسی درآمد بازیکنان و تیم های ورزشی می پردازد هشت تیم از دوازده تیم ثروتمند جهان فوتبالی هستند که در راس آن تیم فرانسوی پاری سن ژرمن قرار دارد.

 پردآمدترین ستارگان ورزشی جهان در زمین فوتبال هستند. بنابرگزارش سالانه (Sportingintelligence) که به بررسی درآمد بازیکنان و تیم های ورزشی می پردازد هشت تیم از دوازده تیم ثروتمند جهان فوتبالی هستند که در راس آن تیم فرانسوی پاری سن ژرمن قرار دارد.

بازیکنان اینتیم فرانسوی بطور متوسط هفته ای 174 هزار و 692 دلار درآمد دارند که مجموع سالانه درآمد آنها به 9 میلیون دلار می رسد.

رئال مادرید و منچسترسیتی فاصله چندانی با تیم فرانسوی ندارند. رئال هفته ای 166 هزار و 180 دلار و منچستر سیتی هفته ای 165 هزار و 343 دلار به بازیکنانشان دستمزد می دهند.

لس آنجلس داجرز- در جایگاه پنجم این فهرست – تنها تیم غیر فوتبالی این فهرست است. این تیم معروف بیس بال دستمزد هفتگی 154 هزار و 292 دلار را برای بازیکنانش در نظر گرفته که 18 دلار از متوسط هفتگی تیم منچستریونایتد بیشتر است.

تیم بیس بال نیویورک یانکیز، تیم بسکتبال بروکلین نتس، و  تیم بیس بال دیترویت تایگرز دیگر تیمهای غیر فوتبالی این فهرست هستند.

به نمودار پردرآمدترین تیم های ورزشی جهان توجه کنید.

 

اخبار,اخبارورزشی, پردآمدترین ستارگان ورزش

 

اخبار ورزشی  -  بازار  خبر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------