آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید این باشگاه تا به امروز 70 درصد از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ را جذب کرده است.

 مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت پر‌سپولیس اظها‌ر داشت: «من یکی، دو جلسه در تمرینات تیم شرکت کردم. تیم تازه تمریناتش را شروع کرده و کم کم شکل می‌گیرد. چند بازیکن هم به تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند و در تمرینات شرکت کرده‌اند. بازیکنانی همچون رامین رضاییان و کمال کامیابی‌نیا با انگیزه در تمرینات ما شرکت کردند. ان‌شا‌ء‌الله امروز (دوشنبه) هم وضعیت امید عالیشاه مشخص می‌شود. او در تمرینات شرکت خواهد کرد.»

 وی در ادامه درباره جلسه روز گذشته‌اش با کادرفنی تیم، ا‌ضافه‌ کرد‌: «روز گذشته جلسه خوبی را با حضور آقای برانکو ایوانکوویچ، آندره پانادیچ، کریم باقری و همین طور دکتر طاهری برگزار کردیم و برنامه‌های تیم را مورد بررسی قرار دادیم. در این جلسه درباره بازیکنانی که قرار است به جمع ما اضافه شوند صحبت‌های خوبی را انجام دادیم. البته باید نکته ای را مطرح کنم و آن این است که اعضای کادرفنی نکات را درباره جذب بازیکن به آقای برانکو ایوانکوویچ می‌گویند، اما تصمیم نهایی را برانکو می‌گیرد. امیدوارم که هر‌ چه‌ سریع‌تر بازیکنان مدنظر به جمع ما اضافه شوند تا تیم ظرف چند روز آینده کامل شود تا به یک اردوی خارجی برود.»

 مربی پر‌سپولیس در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: «من در گذشته هم در زمان انصاری‌فرد در باشگاه پر‌سپولیس حضور داشتم و سعی دارم در هر کجا که هستم به این تیم خدمت کنم. در حال‌ حاضر هم سعی می‌کنم تجربیاتم در تیم ‌ملی را در اختیار کادر فنی پر‌سپولیس قرار دهم تا بتوانیم هر چه بهتر پر‌سپولیس را به سمت جلو هدایت کنیم. حتی من به آقای برانکو پیشنهاد دادم که می‌توانیم از بازیکنان شایسته سال‌های قبل تیم ‌ملی جوانان که بارها برای من بازی کرده‌اند در پر‌سپولیس استفاده کنیم. البته این در حد یک پیشنهاد است و ما فعلا سعی می‌کنیم تیم را ببینیم و بعد از آن در این مورد تصمیم گیری کنیم.»

 وی درباره وضعیت جذب ضرغام اسماعیل نیز خاطر‌ نشان کرد: «باشگاه پر‌سپولیس چارچوب‌های مشخصی دارد و ما نمی‌توانیم خارج از آن چارچوب‌ها عمل کنیم. ضرغام اسماعیل یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند به پر‌سپولیس بیاید، اما نه با آن اعداد و ارقامی که در حال‌ حاضر مطرح می‌شود. تا آنجا که من می‌دانم خود ضرغام اسماعیل دوست دارد به پر‌سپولیس بیاید. البته او پیشنهادهای خوبی هم از باشگاه‌های دیگر دارد. ما صحبت‌های خوبی را با مدیر برنامه‌هایش انجام داده‌ایم و در حال انجام مکاتبات اداری هستیم تا به ایران بیاید. در نهایت اگر ضرغام به تیم ما اضافه شود تیم ما کامل‌تر خواهد شد و پر‌سپولیس می‌تواند یک فو‌تبا‌ل هجومی را ارائه دهد.»

مربی پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که هو‌اد‌ا‌ران از پر‌سپولیس انتظار قهرمانی دارند و آیا این تیم می‌تواند در فصل آینده در کورس قهرمانی باشد؟ توضیح داد: «ما به امید زنده‌ایم. در دو روز گذشته هو‌اد‌ا‌ران به مقابل باشگاه پر‌سپولیس آمد‌ه‌اند و اعتراضاتی نیز داشتند. من هم بدون هیچ گونه بی احترامی به آنها در میان‌شان رفتم تا صحبت‌های آنها را بشنوم.

 

نظر شخصی من این است که هیچ کدام از آنها از جایی خط نگرفته بودند. نظرات آنها را گوش کردم و برخی از این نظرات را به سمع مدیریت باشگاه نیز رساندم. حتی اگر به من توهینی کرده باشند به آنها حق می‌دهم. باید بگویم که ما امید داریم سال آینده بهترین نتایج را کسب کنیم. پر‌سپولیس تیم بسیار بزرگی است و به نوعی محکوم به قهرمانی است. مدیریت تمام تلاش خود را تا به این‌جا انجام داده تا آن بازیکنانی که برانکو درخواست کرده را جذب کنیم. ان‌شا‌ء‌الله امسال این تیم تنش‌های سال گذشته را نخواهد داشت و می‌توانیم با حداقل کسب 60 امتیاز قهرمان شویم.»

قنبرپور در پایان در پاسخ به این سوال که چند درصد بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ جذب شده‌اند؟ خاطر‌ نشان کرد: «ما به تا به امروز 70 درصد بازیکنانی که برانکو خواسته بود را جذب کرده‌ایم و در چند روز آینده نیز با جذب دو بازیکن 100 درصد لیستی که برانکو به باشگاه داده بود جذب می‌شود.»

 اخبار ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------