برگ دیگری از فوتبال کثیف؛ دعوا سر پسر آقای نمایشگاه دار



اخبار,اخبار ورزشی, فساد  در فوتبال

آقای رییس هیات‌مدیره هم قصد داشته برادرزاده‌اش را به تیم وارد کند که مدیرعامل با آن مخالفت کرده و به این ترتیب آنها در جنگ بازیکنان سفارشی با هم بی‌حساب می‌شوند.

حضور بازیکنان سفارشی در تیم‌های لیگ برتری به واسطه پول پدران‌شان چیز عجیبی در فوتبال ایران نیست و طی سال‌های گذشته شاهد حضور بازیکنان اینچنینی حتی در تیم‌های مطرح پایتخت بودیم که بعدا به قول معروف صدایش درآمد و آبروی مدیرعامل، مربی و بازیکن همه با هم رفته است!

امسال هم با شروع فصل جدید لیگ برتر شاهد این قضیه بودیم که ابتدا این ماجرا در تیم سایپا رخ داد که یک بازیکن با سفارش مدیرعامل در لیست ارسالی به سازمان لیگ جا داده شده بود که بعد از لو رفتن اسم او و رسانه‌ای شدن خیلی سریع اسم او را از لیست درآوردند و سپس سرمربی و مدیرعامل هر دو تکذیب کردند که هیچ‌کدام خبر نداشتند! ماجرا در 90 هم روایت شد.


حالا در جدیدترین مساله و به عبارتی دومین مورد سال جدید، باید به یک بازیکن سفارشی در تیم لیگ برتری تهرانی اشاره کرد که باعث شده مدیران باشگاه به خاطر آن رودرروی هم قرار بگیرند! البته درگیری میان مدیران گویا باعث شده که بازیکن سفارشی از لیست بیرون بماند ولی همچنان تلاش‌هایی وجود دارد این بازیکن که پدری متمول و نمایشگاهی دارد، دوباره در لیست تیم جا بگیرد!


طبق شنیده‌های ما از این باشگاه یک بازیکن جوان با نام "ج" که پدرش گویا نمایشگاه اتومبیل دارد، نظر مدیرعامل را جلب کرده تا پسرش در این تیم بازی کند حتی تا جایی که به آنها وعده پرداخت هزینه اردوی خارج از کشور را هم داده بود فقط و فقط به خاطر این‌که پسرش به عضویت این تیم دربیاید البته پدر این بازیکن گفته در صورت جذب پسرش، به تیم کمک‌های مالی بیشتری به غیر از هزینه اردو هم خواهد کرد.

اما حضور این بازیکن در دقیقه 90 با مشکل مواجه می‌شود چرا که رییس هیات‌مدیره با حضور چنین بازیکنی مخالفت می‌کند! اما این‌که چرا رییس هیات‌مدیره با حضور بازیکن سفارشی مخالفت می‌کند به اختلافات او و مدیرعاملش برمی‌گردد.

 چرا که آقای رییس هیات‌مدیره هم قصد داشته برادرزاده‌اش را به تیم وارد کند که مدیرعامل با آن مخالفت کرده و به این ترتیب آنها در جنگ بازیکنان سفارشی با هم بی‌حساب می‌شوند.

همین مساله باعث می‌شود مدیران باشگاه رودرروی هم قرار بگیرند و هر جا که می‌روند بگویند فلانی و طرف مقابل می‌خواسته بازیکن سفارشی خود را در تیم جا بزند!

 حالا باید در این میان دید واکنش سرمربی تیم نسبت به بازیکنان سفارشی چیست و آیا پای او هم به این دعوا باز خواهد شد یا نه و اگر او هم وارد گود شود، طرف کدام یک خواهد بود؟! خصوصا که جناب سرمربی این روزها با باشگاهش به شدت دچار چالش شده است.


 اخبار  ورزشی  -  روزنامه گل

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------