کاظمی:‌ نویدکیا دوست دارد در جمع ما حضور داشته باشد/ورزشگاه امام رضا (ع) باید در اختیار مردم قرار بگیرد



 اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, فرهاد کاظمی

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:‌محرم نویدکیا دوست دارد که در جمع ما حاضر باشد و قرار است امروز و فردا در این باره اعلام آمادگی کند.

 به گزارش  فارس، فرهاد کاظمی در خصوص شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما حدود بیست بازیکن جذب کردیم که 8-7 بازیکن زیر 23 سال هستند و قرار است دو سه بازیکن جدید دیگر هم جذب کنیم. یک گلر برزیلی و یک بازیکن مهاجم خارجی هم گرفته‌ایم که در اردوی ترکیه به جمع ما اضافه خواهند شد. یک دفاع وسط و یک دفاع چپ هم جذب می‌کنیم که احتمالا دفاع وسط ما عضو تیم ملی کامرون باشد.

وی با تأیید مذاکره با محرم نویدکیا خاطرنشان کرد: نویدکیا دوست دارد در جمع ما باشد و قرار است امروز و فردا اعلام آمادگی کند.

کاظمی در خصوص جذب حسین بادامکی هم گفت: بادامکی بازیکن خوبی است اما نمی‌دانستم او از پدیده جدا می شود  چرا که ما در ا» پست شجاعیان و موسی‌زاده را گرفته‌ایم و روی نویدکیا هم حساب می‌‌کنیم.

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص اینکه آیا باشگاه موفق به جذب بازیکنان دلخواهش شده گفت: ما قصد داشتیم بازیکنان مجرب و با انگیزه به جمع ما اضافه شوند و یک تیم گردن کلفت و با انیگزه داشته باشیم اما با توجه به اینکه دیر شروع کردیم و مشکلات مالی تیم مرتفع نشده بود شرایط ایده‌آل نبود و معلوم نبود که اصلا هستیم یا نه و به این ترتیب تیم که مدنظرمان بود را بستیم.

کاظمی در خصوص ورزشگاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: اگر بازی‌های ما در ورزشگاه امام رضا (ع) باشد قطعا 30 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. ما ورزشگاه را برای چه کسی ساخته‌ایم؟ باید از آن به نحو احسنت استفاده کرد. این ورزشگاه برای اوقات فراغت مردم ساخته شده و باید در اختیار آنها قرار بگیرد. اگر ما در این ورزشگاه بازی کنیم هم شخصیت تیم هم کلاس تیم هم آرامش و آسایش مردم را فراهم کرده‌‌ایم.

کاظمی تأکید کرد: ما استدعا داریم آقایانی که در رأس کار هستند به فکر تیم باشند مخصوصا برادر بزرگوارمان آقای بختیاری که مسئول این کار است. باید کاری کنیم تا مردم مشهد از دیدن فوتبال لذت ببرند و از تیم شهرشان حمایت کنند و به جای تفکر آبی و قرمز به دو تیم شهرشان بنازند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------