کی‌روش : برای انتخاب تیم اصلی تردیدهای زیادی دارم/ امیدوارم ویلیامز صادقانه سوت بزند



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , کی  روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم ازبکستان قوی ترین تیم گروه است.

 به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری، پیش از دیدار با تیم ملی ازبکستان اظهار داشت: «این بازی سخت ترین بازی ما محسوب می‌شود چون مقابل قوی ترین تیم گروه بازی می‌کنیم. ازبکستان در دو بازی گذشته نشان داده چه تیم آماده و جان سختی است.

 

وی ادامه داد: «بخشی از تیم من آسیب دیده است و با مصدومان زیادی دست و پنجه نرم می‌کردم اما تیم خوبی داریم و از بابت غایبان، نگرانی وجود ندارد. البته خبر خوش برای ما بازگشت یکی، دو نفر از این مصدومان است که می‌توانند در بازی فردا به ما کمک کنند.»

 

سرمربی تیم ملی همچنین گفت: «رشد تیم من قابل توجه است. در سال های گذشته اندک بازیکنانی از ایران در اروپا بازی می‌کردند اما حالا من 11 لژیونر دارم که بعضی از آنها در بهترین مسابقات اروپایی بازی می‌کنند.»

 

کی‌روش در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: تیم من به جایگاهی رسیده است که هیچ نگرانی ندارد. همه بازیکنان برای اینکه به ترکیب اصلی برسند، تلاش دو چندان می‌کنند. کافی است به بازی های قبلی ما نگاه کنید تا به این رقابت پی ببرید. برخی بازیکنان من قادر به بازی در چند پست هستند و در حال حاضر من برای هر پست دو بازیکن آماده دارم.

 

وی درباره اعتراض خودش به داوری بنجامین ویلیامز عنوان کرد: فوتبال با اشتباهات سهوی اش زیبا است. ما انتظار داریم در بازی فردا یک قضاوت صادقانه از کادر داوری ببینیم و هیچ تنشی هم با کسی ازجمله ویلیامز نداریم. همانطور که گفتم او یکی از داوران سرشناس آسیا است و در بازی قبلی ما هم اشتباهی بزرگ مرتکب شد که با سرنوشت ما بازی کرد.

 

کی‌روش در ادامه افزود: او زیر پرچم فیرپلی فیفا باید سوت بزند و ما هم چشم به قضاوت عادلانه او دوختیم. در فوتبال و یک بازی مدرن افراد گوناگونی نقش دارند که در این بین می توانم به تیم میزبان، تیم میهمان، کادر داوری و طرفداران حاضر در ورزشگاه و مسئولان برگزاری اشاره کنم. همه باید طبق قانون رفتار کنند. امیدوارم فردا هرکس وظایفش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------