وقتی پرسپولیسی‌ها هشدار برانکو را جدی نگرفتند



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,پرسپولیس

تیم ذوب آهن موفق شد پرسپولیس را هم شکست دهد و برای تمام حریفان خط و نشان بکشد.

 به گزارش خبرآنلاین؛ شاگردان مجتبی حسینی در لیگ برتر با تمام قدرت ادامه می دهند. ذوب آهن در 5 هفته گذشته لیگ برتر بهترین نتایج را به دست آورده است. مثلا پرسپولیس در این 5 هفته 3 برد، یک مساوی و یک شکست به دست آورد. تراکتورسازی هم دقیقا سه برد، یک مساوی و یک شکست در کارنامه اش ثبت کرد. فولاد خوزستان هم به سه برد و دو تساوی رسید. ذوب آهن ولی در بین تمام تیم های لیگ برتر درخشان ترین 5 هفته گذشته لیگ را داشت و هر 5 مسابقه اش را برد تا حالا به تراکتور و پرسپولیس نزدیکتر شود. این تیم با پرسپولیس 5 امتیازی اختلاف دارد و با تراکتورسازی 3 امتیاز.

 

تیم مجتبی حسینی تمام رکوردهای لیگ را در 5 هفته گذشته مال خود کرده است. این تیم با زدن 11 گل هم جلوتر از همه است. البته در مجموع آنها همراه با تراکتورسازی که 22 گل زده، بیشترین گل را به ثمر رسانده اند. در این 5 هفته اما حتی تراکتور هم به گرد پای ذوب آهن نرسیده است.

 

تیم قلعه نویی 5 هفته گذشته 8 گل زده، فولاد 9 گل و پرسپولیس هم 5 گل. ذوب آهن ولی با 11 گل زده اینجا هم جلوتر از سایر رقباست. 

 

جالب اینجاست که قبل از بازی برانکو به بازیکنان تیمش گفته بود که مقابل قوی ترین خط حمله لیگ برتر قرار می گیرند و به آنها هشدار لازم راداده بود ولی در نهایت قوی ترین خط دفاع لیگ هم نتوانست دروازه خود را مقابل ذوب آهن بسته نگه دارد. 

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------